in

Найдорожчий не означає найкращий: в Норвегії випробували 12 електромобілів в морозну погоду і назвали найвитриваліший

Журналісти норвезької газети Dagbladet перевірили 12 електромобілів на витривалість в морозну погоду.

Тестували автівки в 2019 та 2020 роках. Головною ціллю було визначити рівень споживання енергії автомобілями в умовах мінусових температур – від -19°C до -6°C.

У 2019 році Dagbladet випробував Tesla Model S, Hyundai Kona Electric, Kia e-Niro, Jaguar I-Pace, BMW i3 та Nissan Leaf. Найгіршим серед них виявився Jaguar I-Pace. Рівень енергоспоживання у нього 31 кВт-год/100 км. При цьому цей показник не був перевищений під час випробувань у 2020 році.

При цьому найкращими у цій шістці стали Kia e-Niro та Hyundai Kona Electric, обидва з енергоспоживанням 20 кВт-год/100 км.

У 2020 році на тести вивели Tesla Model 3, Kia e-Soul, Audi E-Tron, Mercedes-Benz EQC, Renault Zoe та Hyundai Ioniq. Знову ж таки найгіршими виявились найдорожчі автомобілі – Audi E-Tron та Mercedes-Benz EQC, обидва з потужністю близько 28 кВт-год/100 км. Найкращий результат у Hyundai Ioniq – лише 17 кВт-год/100 км.

При цьому електромобілі Tesla навіть не наблизились до трійки найкращих. Model 3 досягла енергоспоживання 24 кВт-год/100 км, тоді як Model S використовувала 26 кВт-год/100 км. Такі показники ближчі до гірших значень.

Окрім цього автівки з більшими акумуляторами не змогли подолати більшу відстань на одному заряді. Так, у 2019 Kia e-Niro та Hyundai Kona Electric проїхали по 333 км із акумуляторами на 64 кВт-год, в той час як Model S з батареєю на 100 кВт-год подолала 391 км замість обіцяних автовиробником 639 км.

У 2020 році Kia e-Soul показала 319 км пробігу, а Audi E-Tron з акумулятором на 86 кВт-год проїхав лише 304 км. Результат Model 3 ще гірший – 301 км при заявлених 567 км.

Як раніше повідомляв Autogeek, у YouTube з’явилося відео, в якому власник Tesla Model 3 поділився своїми проблемами при спробі зарядити батарею електромобіля на холоді. Під’їхавши до фірмового Supercharger з батареєю розрядженою до 11%, він підключив кабель швидкої зарядки постійним струмом й з подивом виявив, що швидкість заряду становить 0 кіловат на годину.

По матеріалах: dinside.dagbladet.no.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Запас ходу 45 км і максимальна швидкість 25 км/год: Xiaomi випустила «гоночний» електричний самокат

На зарядній станції в Норвегії помітили одразу три електричні самоскиди від Volvo