in ,

Мороз та Tesla – не сумісні: канадієць не зміг зарядити електромобіль при мінус 28°C

У електроседана Tesla Model 3 замерз гелевий електроліт в акумуляторах.

У YouTube з’явилося відео, в якому власник Tesla Model 3 поділився своїми проблемами при спробі зарядити батарею електромобіля на холоді.

Під’їхавши до фірмового Supercharger з батареєю розрядженою до 11%, він підключив кабель швидкої зарядки постійним струмом й з подивом виявив, що швидкість заряду становить 0 кіловат на годину.

Теж сталося й при підключенні до іншого терміналу. При цьому заряд батареї впав до 10%. Відправившись на розташований за десять кілометрів термінал змінного струму, він витратив ще 8% заряду та прибув на місце, коли рівень становив всього 2%. На щастя, зарядка пройшла успішно, хоча й зайняла набагато більше часу, ніж на Supercharger.

Причиною цих пригод став банальний мороз. Цього дня на вулиці було мінус 28 за Цельсієм і гелевий електроліт в акумуляторах просто замерз. Під час 10-кілометрової поїздки батарея трохи нагрілася й відновила здатність приймати заряд.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen почав випробування нового типу станції Wallbox.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Які нові електромобілі купували українці в 2020 році: ТОП-10 найбільш популярних моделей

Lamborghini побудувала унікальний 770-сильний суперкар на замовлення – вартість не називають