in ,

Lamborghini побудувала унікальний 770-сильний суперкар на замовлення – вартість не називають

Lamborghini побудувала унікальний 770-сильний суперкар на замовлення - вартість не називають

Родстер Lamborghini SC20 з карбоновим кузовом та двигуном від Aventador SVJ виготовлений в єдиному екземплярі для одного з клієнтів італійської марки.

У колекції унікальних автомобілів Lamborghini з’явився 770-сильний карбоновий родстер SC20, виготовлений за індивідуальним замовленням для особливого клієнта марки.

У зовнішності єдиного в своєму роді автомобіля проглядаються риси одразу декількох значущих моделей Lamborghini, таких як Diablo VT Roadster 1995 року, спідстер Aventador J та лімітований суперкар Veneno, який вийшов всього в п’яти примірниках.

Lamborghini побудувала унікальний 770-сильний суперкар на замовлення - вартість не називають

Наприклад, композитні аеродинамічні компоненти Lamborghini SC20 відсилають до гоночних Huracan GT3 EVO та Essenza SCV12, а задні ліхтарі оформлені у стилістиці 819-сильного супергібрида Sian. Салон родстера оздоблений натуральною шкірою, алькантарою та карбоном.

Укомплектований Lamborghini SC20 6.5-літровим атмосферним двигуном V12 від суперкара Aventador SVJ (770 к.с., 720 Нм), семиступінчастою роботизованою коробкою передач та повним приводом.

Lamborghini побудувала унікальний 770-сильний суперкар на замовлення - вартість не називають

Динамічні характеристики і вартість унікального автомобіля, не називаються.

Як раніше повідомляв Autogeek, Lamborghini представила байк лімітованої серії у стилістиці супергібрида Sian.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Lamborghini побудувала унікальний 770-сильний суперкар на замовлення - вартість не називають
Мороз та Tesla - не сумісні: канадієць не зміг зарядити електромобіль при мінус 28°C

Мороз та Tesla – не сумісні: канадієць не зміг зарядити електромобіль при мінус 28°C

На всіх не вистачить: Акіо Тойода розповів про «підводні камені» переходу на електромобілі

На всіх не вистачить: Акіо Тойода розповів про «підводні камені» переходу на електромобілі