in

На Gigafactory 1 в Неваді почнуть виробляти новий тип батарей для Tesla

Виробництво батарей Tesla 4680 налагодять на Gigafactory 1 у Неваді.

Компанія Panasonic повідомила про початок виробництва літій-іонних елементів нового формату 4680 наприкінці 2021 року, а також про встановлення нової лінії на заводі у Неваді, яким вона володіє разом з Tesla. Крім того, японці розглядають можливість створення батарейного виробництва у Норвегії. Тим самим компанія розраховує отримати частину європейських автовиробників.

За словами фінансового директора Panasonic Хіроказу Умеда (Hirokazu Umeda), тестове виробництво акумуляторів Tesla 4680 почнеться у новому фінансовому році (в Японії – з 1 квітня по 31 березня, прим. ред.) Очікується, що партнерство з Tesla буде прибутковим навіть з урахуванням інвестицій у розгортання нового виробництва.

Циліндричний елемент нового формату 4680 (46 мм – діаметр, 80 мм – висота) спеціалісти Panasonic розробили на замовлення Tesla. За рахунок спеціального «лазерного гравіювання» на катодній фользі в осередку, довжина проходження заряду скоротилася до 50 мм проти 250 мм у нинішніх осередках.

У порівнянні з елементами формату 2170 новий форм-фактор забезпечує п’ятикратний приріст енергоємності, шестиразове збільшення потужності та дозволить збільшити запас ходу автомобілів Tesla на 16%. Очікуване зниження вартості осередку у розрахунку на 1 кВт·год ємності – 14%.

Після заяви Ілона Маска про налагодження власного виробництва батарей нового типу, деякі експерти заговорили про те, що Tesla відмовиться від послуг сторонніх виробників. Ці чутки були спростовані самим Маском.

«Причина, по якій Tesla запускає власне виробництво осередків, полягає в бажанні прискорити зростання. І ми дуже ясно дали зрозуміти нашим постачальникам акумуляторів, будь то CATL, Panasonic або LG, що ми візьмемо стільки батарей, скільки вони можуть зробити, тому ми постійно закликаємо їх збільшити виробництво, і ми будемо купувати стільки, скільки вони зможуть нам поставити», – пояснив глава компанії Tesla.

Як раніше повідомляв Autogeek, бортові батареї Tesla Model S та Model X замінять на літій-іонні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Нові подробиці: Apple Car буде безпілотною капсулою без можливості керування водієм

Зміна батареї на піт-стопі та швидкість в 120 км/год: Alauda показала електричний дрон для повітряних гонок