in

LG розв’язує конкурентну війну: компанія хоче виробляти акумулятори для Tesla

Корейська компанія планує випустити нові акумуляторні батареї для Tesla в 2023 році.

LG Energy Solution сподівається отримати контракт на виробництво акумуляторних елементів формату 4680 для компанії Tesla і вже розглядає потенційні виробничі майданчики у США та Європі. Про це повідомило агентство Reuters з посиланням на два джерела, які володіють інформацією з цього питання.

«LG планує налагодити виробництво комірок 4680 на своєму новому заводі в США. Спеціально побудована нова лінія буде забезпечувати елементами 4680 Gigafactory у Німеччині», – повідомив один з інсайдерів, додавши, що одним з кандидатів на будівництво європейського заводу являється Іспанія.

Підрозділ LG Chem вже виготовив зразки так званих широкоформатних циліндричних комірок 4680, але у компанії виникли технологічні проблеми та проблеми з нарощуванням виробництва.

У вересні голова Tesla Ілон Маск оголосив, що компанія налагодить власне виробництво нових акумуляторних елементів 4680, що змусило LG та Panasonic прискоритися, щоб не втратити такого великого клієнта, не зважаючи на те, що технологія ще знаходиться на стадії розробки.

Як повідомлялося раніше, Panasonic запустить виробництво нових акумуляторів для Tesla до кінця наступного фінансового року, тобто до 1 квітня 2022 року. LG розраховує зробити це раніше, хоча, за словами одного з джерел, ще не отримала замовлення від Tesla на нові елементи. У разі успіху, заводи LG Energy Solution з виробництва акумуляторів формату 4680 запрацють у 2023 році.

На даний момент Tesla різко збільшує замовлення на батареї 2170, які використовуються в автомобілях Model 3 та Model Y китайського виробництва, й одночасно випускає нові елементи 4680 на своїй експериментальній лінії у Фрімонті та працює над розгортанням повномасштабного виробництва на гігафабриках у Берліні та Техасі.

За словами Маска, Tesla також веде переговори з постачальниками акумуляторів про розробку комірок 4680 й має намір купувати батареї в таких обсягах, які вони зможуть запропонувати. Існуючі елементи 2170 компанія продовжить використовувати, принаймні, протягом декількох років, але з часом «виведе їх з експлуатації».

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla проводить фінальні випробування електровантажівки Semi перед початком серійного виробництва.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Платформа від Volkswagen і 450 км пробігу: Cupra оголосила про запуск електромобіля Tavascan

Глобальна електрифікація: які автовиробники й коли відмовляться від ДВЗ