in

Глобальна електрифікація: які автовиробники й коли відмовляться від ДВЗ

Глобальна електрифікація: які автовиробники й коли відмовляться від ДВЗ

Перехід на вуглецево-нейтральну економіку поширюється все більше й вже ціла низка країн оголосили про здійснення заходів щодо зменшення кількості авто з ДВЗ.

Зокрема, країни найближчим часом планують впроваджувати заборони на продажі “традиційних” автомобілів.

Так, у Великій Британії мають намір вже з 2030 року заборонити продаж нових бензинових та дизельних автомобілів, а Франція планує досягти цієї мети до 2040 року. 

Глобальна електрифікація: які автовиробники й коли відмовляться від ДВЗ

Також з ініціативою заборони автомобілів із ДВЗ, яка почне діяти у 2025-2040-х роках, виступили Норвегія, Данія, Нідерланди, Японія і ще ряд держав. 

Більшість цих країн мають програми підтримки покупців електричного транспорту та розвитку зарядної інфраструктури.

Автовиробники підтримали цю тенденцію й вирішили займатися випуском електромобілів. Зокрема, американський автоконцерн Ford Motor Company готовий повністю відмовитися від виробництва легкових автомобілів на бензині в Європі до кінця цього десятиліття. 

Глобальна електрифікація: які автовиробники й коли відмовляться від ДВЗ

Перейде на виробництво електромобілів й Volvo Cars – компанія планує поступово вивести зі свого глобального модельного ряду всі автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, включаючи гібриди, і продавати виключно повністю електричні автомобілі.

Перейти на електромобілі готові й британські автовиробники. Зокрема, Jaguar Land Rover повністю перейде на електричні двигуни до 2025 року. Ще один британський автовиробник – Bentley – до 2026 року перейде виробництво «гібридів» та електромобілів, а в наступні 10 років взагалі відмовиться від «гібридів» на користь екологічно чистих авто. 

Глобальна електрифікація: які автовиробники й коли відмовляться від ДВЗ

Не варто забувати й про німецький автоконцерн Volkswagen, який планує випустити 1 мільйон електромобілів до 2023 року та продовжує пришвидшувати виробництво акумуляторних автомобілів у всьому світі. Ставку на виробництво нових моделей електромобілів оголосили Mercedes-Benz, BMW, Audi, Hyundai, Toyota, GM, Renault, Nissan, Volkswagen, Stellantis та SAIC. Уже цього року Stellantis планує випустити 10 нових електричних моделей, а в найближчі 5 років 100 нових моделей електрокарів випустить компанія SAIC.

Плани зі збільшенням частки продажів електромобілів у Європі наявні у BMW, Daimler та Honda, яка протягом наступних двох років має намір дійти до 100% продажів електромобілів в ЄС.

Глобальна електрифікація: які автовиробники й коли відмовляться від ДВЗ

Такі плани автовиробників свідчать про те, що вони мають намір розвивати електромобільність й створювати екологічно дружні умови. А ще це прекрасно демонструє, що електромобільність більше не міф, це – наша найближча реальність.

Як раніше повідомляв Autogeek, на початок 2021 року в Україні нараховувалось 23,7 тисяч електромобілів.

За матеріалами: fra.org.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Глобальна електрифікація: які автовиробники й коли відмовляться від ДВЗ
LG розв'язує конкурентну війну: компанія хоче виробляти акумулятори для Tesla

LG розв’язує конкурентну війну: компанія хоче виробляти акумулятори для Tesla

Додаткові місця в салоні і розгін до «сотні» за дві секунди: Маск підтвердив появу семимісного ліфтбека Tesla Model S Plaid

Додаткові місця в салоні і розгін до «сотні» за дві секунди: Маск підтвердив появу семимісного ліфтбека Tesla Model S Plaid