in ,

Бортові батареї замінять на літій-іонні: що стало відомо про оновлені Tesla Model S та Model X

Оновлені седан та кросовер перейшли на використання 12-вольтових літій-іонних батарей.

Прийом попередніх замовлень на оновлені Tesla Model S та Model X американська марка оголосила тиждень тому, але повна інформація про новинки так і не була озвучена.

Як стало відомо, планове оновлення позбавило седан і кросовер від 12-вольтових свинцево-кислотних акумуляторів, які використовуються для забезпечення роботи світлотехніки, мультимедіа та «електропакета». Їх замінили літій-іонними такої ж напруги.

Нові акумулятори здатні витримувати більшу кількість циклів заряду та розряду, й не поступаються за цим показником тяговій батареї.

Зі слів Ілона Маска, це потрібно було зробити раніше, оскільки у Tesla періодично виникала проблема з 12-вольтовими батареями, особливо в Model S та Model X. Вони дуже швидко вичерпували свій ресурс.

SONY DSC

Минулого року компанія намагалася вирішити цю проблему за допомогою оновлення програмного забезпечення, але потім було прийнято рішення про перехід на літій-іонні джерела. Вони стануть стандартними для електромобілів Tesla.

Також Маск згадав про плани переходу на 48-вольтову бортову мережу, яка дозволить здешевити автомобілі та зробити їх легшими за рахунок використання більш тонких проводів.

Але коли це буде впроваджено в серійні електромобілі, поки не відомо.

Нагадуємо, що раніше Autogeek повідомляв про те, на які ще автомобілі встановлювали кермо чудернацької форми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen створює спеціальний підрозділ для розробки власного ПЗ для автономних автомобілів

Apple Car вироблятимуть разом із Kia: інвестиції в проект складуть $3,6 млрд