in ,

Не тільки Tesla: на які ще автомобілі встановлювали кермо чудернацької форми – підбірка фото

Нове «теслівське» кермо нагадало про десятки моделей з цікавими дизайнерськими рішеннями.

Історія з новим рульовим колесом Tesla набрала нових обертів. Учасники автомобільних форумів активно обговорюють «штурвал» американських електрокарів та діляться один з одним цікавими міркуваннями на цю тему.

Також нове «теслівське» кермо нагадало про аналогічні рішеннях деяких інших компаній. Наприклад, концепт Honda EV-STER, представлений в 2011 році на автосалоні в Токіо. У салоні двомісного кабріолета з карбоновим кузовом розробники встановили джойстики, які водієві доводилося постійно тримати в руках.

Експериментувати в цьому напрямку намагалася й компанія BMW. У 1999 році баварці показали футуристичний концепт Z22 з квадратним рульовим колесом, оснащеним сканером відбитка пальця для запуску двигуна.

Кермо не оберталося, а управлялося електронними імпульсами. Передачі переключалися кнопками.

Штурвал винищувача Rebel X-Wing з «Зоряних воєн» був і у концепта Oldsmobile Incas 1986 року.

Згадують учасники форуму й Citroen Karin 1980 року. Рульове колесо у нього було круглим, але з «телефонними» кнопками в центральній частині.

Двома роками раніше на автосалоні в Туріні дебютував концепт Lancia Sibilo з цільним рульовим колесом без ободу та прорізів, яке імітувало долоні людини. Кнопки управління були розміщені в центральній частині. Ідея полягала в тому, що під час управління у водія повинно було складатися враження, що він тримає за руку іншу людину, як під час прогулянки.

Там же у Турині у 1971 році показали концепт Maserati Boomerang з рульовою колонкою такого ж діаметру, що й кермо. Всі прилади та кнопки управління були винесені на його центральну частину.

У Mercedes-Benz F200 Imagination 1996 року функції рульового колеса виконували джойстики, встановлені на місці важеля коробки перемикання передач та у дверях.

Оригінальне рульове колесо було й у концепта Giugiaro Brivido, представленого компанією Italdesign на Женевському автосалоні 2012 року.

За рік до цього, там же в Женеві дебютував середньомоторний суперкар Pagani Huayra, салон якого привертав увагу оригінальним кермом з овальними «спицями-пелюстками».

Також в списку володарів унікального керма Subaru XT 1985 року, Nissan Nails 2001 року, Citroen Osmose 2000 року, Lancia Medusa 1980 року, Pontiac Pursuit Concept 1987 года, Edsel 1958 року, Ford Interceptor 2007 року, Spyker C8 2000 року та Chrysler Imperial, перше покоління якого з’явилося ще у 1926 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, нове кермо Tesla стало причиною числених “фотожаб”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

BYD освоює ринок Румунії: до країни поставлять партію 12-метрових електробусів

Genesis запатентували назви для шести моделей електромобілів