Почати випробування автомобілів з інноваційною структурою кузова планують у 2022 році.
Jaguar Land Rover поділився інформацією про проект Tucana, мета якого – пошук нових можливостей використання композитних матеріалів в автомобільній промисловості. Результати розробок інженерів компанії були озвучені в рамках Саміту з автомобілів з нульовим рівнем викидів.
Першу партію прототипів для проведення випробувань компанія планує випустити до 2022 року. Конструкцію кузова майбутніх прототипів розробники продемонстрували на фото. Судячи з зображення, силова структура задньої частини автомобіля зроблена з вуглепластика та скловолокна, тоді як інша – з алюмінію.
Попередньо, використання композитів дозволить зробити кузов автомобіля на 30% міцнішим та 35 кг легшим традиційного, зі сталі та алюмінію. В результаті підвищаться ефективність та екологічні характеристики, розшириться діапазон електромобілів та скоротяться викиди.
Tucana – один з проектів, які фінансуються урядом Великої Британії через Центр перспективних силових установок (APC). В результаті їх реалізації буде створено або збережено 1500 робочих місць, а викиди СО2 скорочені на 2,5 млн тон.
Як заявив на Саміті з автомобілів з нульовим рівнем викидів прем’єр-міністр країни Борис Джонсон, на дослідження та розробки низьковуглецевих транспортних засобів виділено грант у розмірі 22 мільйонів фунтів стерлінгів.
З моменту заснування у 2013 році APC інвестував у 41 британський проект загальною вартістю 715 мільйонів фунтів стерлінгів, включаючи гранти на суму 343 мільйони фунтів стерлінгів. Всі проекти спрямовані на надання допомоги виробникам та постачальникам транспортних засобів у розробці інноваційних низьковуглецевих технологій.
В цілому ці проекти допоможуть заощадити 39,7 млн тон CO2, що еквівалентно викидам 2,2 млн автомобілів, а також створити або зберегти майже 24 000 робочих місць у Великій Британії.
Як раніше повідомляв Autogeek, нова технологія заглушення шуму від Jaguar Land Rover знизить втому водія в дорозі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: