in

Lifan зайнялася виробництвом електромобілів Geely для таксопарків та корпоративних клієнтів

Перша електрична модель Lifan, створена під контролем Geely, з’явиться на китайському ринку влітку цього року.

Китайська компанія Lifan, яка спеціалізується на виробництві легкових автомобілів, автобусів, мотоциклів, скутерів та квадроциклів, перейшла під контроль Geely. За інформацією Gasgoo, після оголошення Lifan банкрутом у серпні 2020 року 49% акцій компанії перейшли у власність підрозділу Geely Technology. Решта – 51% акцій – належать державному фонду Liangjiang Equity Investment Fund.

Нові власники перейменували марку у Lifan Technology, а її основним завданням стало виробництво електромобілів Geely для таксопарків та корпоративних клієнтів під своїм брендом.

Перша модель Lifan Technology вже готова вийти на ринок. Це електрична модифікація мінівена Geely Jiaji, дебютувавшого у 2018 році. Вона з’явиться на китайському ринку вже цього літа.

Цікаво, що у Geely Jiaji вже є одна електрична модифікація – Maple 80V для приватних клієнтів. Відрізнятися електромобілі будуть тільки логотипом. «Ніс» мінівена Lifan прикрасить новий логотип марки – англійська літера «L», стилізована під зарядну вилку електромобіля.

Одночасно компанія показала шести- та семимісну версію новинки. Встановлений на передній осі 136-сильний електродвигун дозволяє мінівену розвивати до 130 км/год. Запас ходу складатиме близько 400 км в циклі NEDC. Ємність батареї не озвучується, але, зі слів розробників, вона буде змінною. На спеціально обладнаній станції заміна батарею триватиме всього за 60 секунд.

Для забезпечення заміни батарей у клієнтських автомобліях Geely обіцяє побудувати в Китаї власну мережу з п’яти тисяч станцій. Перша станція компанії, на якій два роботи замінюють батареї всього за 30 секунд, відкрилася восени 2020 року у Цзинані.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Geely Geometry A білоруського виробництва оцінили в $30 тисяч.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Мінус 35 кг та на третину жорсткіший кузов: Jaguar Land Rover розповів про користь вуглеволокна для електромобілів

Більше, ніж електровелосипед, менше ніж автомобіль: нідерландський електромобіль за 5300 доларів