in

Mercedes-Benz знову змінить концепцію впровадження електромобілів: клієнти вибиратимуть самостійно

Mercedes-Benz припинить спроби “заштовхнути” споживачів у автосалони для купівлі електромобілів і стане більш гнучким у своїй стратегії силових агрегатів, дозволяючи ринку диктувати, які види транспортних засобів йому слід продавати.

Під час нещодавнього триденного заходу в Штутгарті, який проводився для роздрібних торговців Північної Америки, керівники Mercedes заявили, що цього року бренд збільшить кількість доступних двигунів внутрішнього згоряння та гібридних автомобілів і не очікує, що відсоток продажів електромобілів різко зросте в 2024 році.

“Кожен дилерський центр стурбований цим переходом до електрифікації та тим, чи він відповідає темпам споживача”, – сказав президент Benzel-Busch Motor Car Group і голова дилерської ради Mercedes-Benz Джозеф Агреста.

За його словами, цього року компанія представить 25 нових і лише на ринку США планує продати приблизно на 50 000 купе, седанів, кросоверів і позашляховиків цього року. Під час заходу виконавчий директор Mercedes Ола Келленіус сказав, що бренд не зацікавлений у погоні за кількістю продажів і не буде знижувати ціни. Натомість це “дасть споживачеві більше цінності за його гроші на відміну від зниження роздрібної ціни”.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz створює компактний електричний седан.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Chery iCar представив одразу кілька електричних мінівенів та позашляховиків

Відео дня: Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі