in

Mercedes-AMG тестує одразу два нових плагін-гібридних E-Class

Німецький автовиробник випробовує оновлені Mercedes-AMG E53 з плагін-гібридною силовою установкою одразу у двох варіантах – у кузовах седан та універсал. Судячи з фото, машини отримають решітку радіатора Panamericana.

Також суттєвих змін зазнали передній та задній бампери, а також повітрезаборники. Фотографи також дозволили роздивитись нову потужну гальмівну систему з червоними супортами.

Звичайно, найвиразнішою ознакою спортивних машин є вихлопна система з чотирма патрубками. Круглі наконечники на випускному тракті кажуть, що перед нами саме E53, а не більш екстремальний E63.

Дорестайлінгова модифікація плагін-гібриду від Mercedes-Benz оснащувалась силовою установкою у складі матиме 3,0-літрового шестициліндрового бензинового двигуна, невеликої акумуляторної батареї та електродвигуна, який інтегровано у трансмісію. Таким чином, силова установка може забезпечити загальну потужність близько 510 к.с.

Незалежно від остаточних цифр, E53 має бути значно потужнішим за E450. Останній має в своєму арсеналі 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун, який розвиває 375 к.с. потужності і 500 Нм  крутного моменту. Модель також має технологію м’якого гібрида та функцію EQ Boost, яка може забезпечити додаткові 23 к.с. при розгоні.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Mercedes-Benz EQE отримав інноваційну систему паркування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Пожирачі енергії: GMC Hummer EV визнаний найменш економічним електромобілем

Підвів “автопілот”: Tesla завезла водія до центру ставка