in

Пожирачі енергії: GMC Hummer EV визнаний найменш економічним електромобілем

Агентство захисту довкілля США нарешті опублікувало власне незалежне дослідження запасу ходу та середньої витрати енергії електричного пікапа та позашляховика GMC Hummer EV. Обидва транспортні засоби мають два рейтинги: один зі стандартними 22-дюймовими колесами, а другий – з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами для бездоріжжя.

Залежно від комплектації, повнорозмірні електромобілі можуть оснащуватись батареєю з 20, або 24 модулів. Американський автовиробник не вказує точну ємність акумулятора на своєму веб-сайті, але раніше повідомлялось, що варіант на 24 модулі має ємність у 205 кВт*год, тоді як версія на 20 модулів – приблизно 170 кВт*год.

Електромобілі GMC Hummer є найбільшими та найважчими легковими машинами без ДВЗ на ринку США. Споживання енергії, включно з втратами під час заряджання, на машинах з 22-дюймовими колесами оцінюється на рівні 636 Вт*год на милю.

Якщо вибрати машину з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами Mud-Terrain, то результат ще гірший – 674 Вт*год на милю. Загалом, показники енергоефективності GMC Hummer EV є одними з найгірших серед серійних електромобілів.

Враховуючи розміри, вагу та аеродинаміку, а також вихідну потужність електричних Hummer, було б важко очікувати меншого споживання енергії.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, GM повернеться до Європи з електромобілями Cadillac Lyriq та GMC Hummer EV

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Проблема повторилась: електромобілі Ford Mustang Mach-E знову гріються та “глохнуть”

Mercedes-AMG тестує одразу два нових плагін-гібридних E-Class