in

Проблема повторилась: електромобілі Ford Mustang Mach-E знову гріються та “глохнуть”

Влітку 2022 року компанія Ford запустила кампанію з відкликання Mustang Mach-E, щоб усунути проблему, пов’язану з перегрівом головного контактора високовольтної батареї. Тепер федеральні регулятори сумніваються в ефективності цієї дії після повідомлень про нові випадки проблеми.

Компанія Ford ініціювала відкликання в червні 2022 року і тоді заявила, що оновлення програмного забезпечення по повітрю буде достатньо, щоб вирішити проблему. Проблема пов’язана з перегрівом контакторів головного акумулятора, через що електрокросовер міг просто “заглохнути” в дорозі.

Американський автовиробник визнав, що конструкція головного контактора високовольтної батареї не є стійкою до тепла, яке виділяється під час швидкої зарядки постійним струмом. Він також зазначив, що оновлення по повітрю, яке допоможе транспортному засобу відстежувати температуру контакторів і зменшувати потужність, щоб запобігти пошкодженню, коли це необхідно, вирішить усі проблеми, з якими стикаються власники.

Однак споживачі продовжують скаржитися, що їхні електромобілі Mustang Mach-E 2021-2022 років мають ті ж проблеми. Національне управління безпеки дорожнього руху США повідомило, що воно отримало 12 скарг про повторний перегрів конектора батареї.

В одному випадку клієнт сказав, що через два дні після отримання оновлення програмного забезпечення в його автомобілі стався другий катастрофічний збій роз’єму акумулятора. В іншому водій Mach-E у Флориді помітив, що невдовзі після зупинки на станції швидкої зарядки постійного струму електромобіль порадив їм “безпечно зупинитися”, після чого машина зупинилась та відмовлялась запускатись кілька годин.

Пізніше Ford випустив бюлетень технічного обслуговування для заміни розподільної коробки високовольтної батареї. Незважаючи на запропоноване повторне рішення проблеми, відповідний контролюючий орган продовжує власне дослідження. Розслідування може торкнутися приблизно 64 727 електромобілів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний пікап Tesla Cybertruck замаскували під звичайний Ford F-150.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Замість випуску машин: Toyota почала вирощувати полуницю та помідори

Пожирачі енергії: GMC Hummer EV визнаний найменш економічним електромобілем