in

Lexus розробляє нове електронне рульове керування для електромобілів: як воно працюватиме

Електричний кросовер Lexus RZ доступний на ринку Японії з травня 2022 року, а з літа 2023 року продається на ринку Північної Америці. Але Lexus все ще налаштовує систему кермового керування з дротів, призначену для майбутніх електромобілів. Як очікується, її покращена версія буде готова наступного року.

Незважаючи на суттєві зміни, компанія «поки не задоволена тюнінгом», хоча кермо вже обертається на 200 градусів у кожний бік, а не 150, як у початкових прототипів. Фахівцям Lexus ще доведеться попрацювати, особливо з керуванням на низьких швидкостях. Вони виявили, що «передавальне число системи електродистанційного керування, що широко змінюється, природно і до нього легко адаптуватися».

Першим нову систему кермового управління Steer by Wire і сам «штурвал» отримає Lexus RZ. Вона замінює механічний зв’язок електричними сигналами. Вхідні сигнали кермового управління реєструються та подаються на виконавчий механізм, який керує самим кермом. Автомобіль також посилає зворотний зв’язок на штурвал, показуючи водієві, що відбувається.

За необхідності система регулює передавальне число кермового керування, яке змінюється залежно від швидкості. Очікується, що це покращить маневреність автомобіля на низьких швидкостях та збереже стійкість на високих.

Як раніше повідомляв Autogeek, Skoda покаже кросовер Kodiaq нового покоління вже за кілька тижнів.

За матеріалами: Carscoops

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Відео дня: як виглядає найбільший електричний екскаватор у світі Volvo EC230

Опубліковано рейтинг найбільш ефективних електромобілів: у топі – новий Peugeot e-308 та Tesla Model 3