Китайсько-німецький бренд Byton, заснований у 2017 році колишніми керівниками Nissan та BMW, офіційно оголосив про банкрутство у Китаї. Концепт свого першого електромобіля – Byton M-Byte – стартап показав у січні 2018 року, а початок серійного виробництва планувався наприкінці 2019 року. Але через фінансові проблеми запуск неодноразово відкладався.
Остаточно доля бренду та його так і невипущеного «первістка» вирішилася минулого місяця. Як повідомив InsideEV’s з посиланням на видання Pandaily, 14 червня 2023 дві компанії, Nanjing Zhixing New Energy Vehicle Technology Development Co., Ltd. та Nanjing Zhixing Electric Vehicle Co., Ltd., пов’язані з Byton, порушили справи про банкрутство.
Проблеми у Byton почалися у 2019 році. Тоді стартапу не вдалося успішно завершити раунд фінансування під керівництвом китайської групи FAW. За цим була зміна керівництва компанії, а через кілька місяців своїм інвестиції у Byton припинив тайванський виробник електроніки Foxconn. Невдовзі після цього фінансування бренду припинив уряд Нанкіну, Китай. У 2021 році процедуру банкрутства розпочав основний бізнес-підрозділ Nanjing Zhixing New Energy Vehicle Technology Development.
Варто відзначити, що у жовтні 2019 року Byton все ж таки почав попереднє виробництво електрокросовера M-Byte. Для цього у Нанкіні було збудовано новий завод. Як повідомляється, стартапу вдалося зібрати понад 50 000 попередніх замовлень на автомобіль. У Китаї постачання кросовера планувалося розпочати у середині 2020 року. Пізніше новинку обіцяли Європі та Північній Америці. Але через пандемію Covid-19 виробництво призупинили. У квітні 2021 випуск намагалися відновити, але, схоже, безуспішно.
Як раніше повідомляв Autogeek, збанкрутіла SsangYong Motor нагадала про себе.