in ,

Команда DS TECHEETAH зберігає шанси на перемогу у заліках пілотів та команд перед фіналом Formula E в Берліні

Команда DS TECHEETAH зберігає шанси на перемогу у заліках пілотів та команд перед фіналом Formula E в Берліні

Кожен день не схожий на інший у захоплюючому світі Чемпіонату світу з перегонів ABB FIA Formula E, і тепер переможця змагань буде визначено у подвійному фіналі в Берліні.

Друга гонка Е-Прі Лондона пішла не так, як планували в команді DS TECHEETAH, оскільки ані Антоніо Фелікс да Коста, ані Жан-Ерік Вернь не змогли використати весь потенціал болідів DS E-TENSE FE21 та заробити очок.

Команда побореться за перемогу у обидвох заліках у Німеччині. В заліку пілотів Антоніо зараз на 5 місці, на відстані 15 очок від лідера. Жан-Ерік Вернь на 27 очок відстає від очільника заліку. В командному заліку DS TECHEETAH на 4 місці, всього на 17 очок нижче від 1 місця.

У неділю на 2,25-кілометровому треку ExCel в Лондоні Вернь та Да Коста були 12-м та 13-м за швидкістю на третій практиці, однак кваліфікацію вийшло пройти не так вдало: Антоніо (група 1) стартував на 22 місці, а Вернь розмістився на 23 місці стартової решітки (група 2).

Обидва пілоти DS TECHEETAH гарно стартували у гонці, відвойовуючи позиції вже на перших колах. Так, на 6 колі Да Коста був вже 16-м, а Вернь 18-м. Проте гонку перервав період з автомобілем безпеки. Португальський пілот зміг дістатися до 12 місця, але на жаль він був притиснутий до стіни Лотерером, коли намагався обійти німця, і йому довелося зійти з гонки.

Вернь, не зважаючи на те, що коли він вдруге використав режим атаки, йому завадив автомобіль безпеки, фінішував 14-м.

Жан Ерік Вернь (фінішував 14-м):
Це була не та неділя, яку ми сподівалися побачити… Багато аварій, багато пілотів фінішували на пошкоджених болідах. Це велике розчарування. Я стартував останнім і фінішував 14-м. Наразі ми маємо опустити голови та продовжити тяжко працювати. Залишилося дві гонки і ми готові для фінального бою в Берліні”.

Антоніо Фелік да Коста (не фінішував):
“Це був важкий день.. Ми не змогли добре кваліфікуватися з тих же причин, що і минулого дня, але в гонці ми майже повернули собі місця в топ-10, коли я змушений був залишити трек.. Це боляче, ми могли заробити декілька дуже вагомиг очок. Зараз ми їдемо на фінал до Берліна, нам потрібно буде битися так, як ми зробили це минулого року, і я впевнений, що як команда, ми зробимо все, що від нас залежить”.

Марк Престон, керівник команди DS TECHEETAH:
“День видався надзвичайно складним для обох пілотів, що фінішували за межами очкової зони. Антоніо був вибитий з треку в драматичній боротьбі із Лоттерером, що пішов до кінця у дуже змагальному моменті. Жан-Ерік Вернь також був учасником числених інцидентів, проте йому вдалося продовжити боротьбу. Берлін чекає на нас, і ми вже мали великий успіх на цій трасі минулого року, і я сподіваюсь, ми повторимо успіх, оскільки ми матимемо 2 гонки у фіналі 7-го сезону”.

Томас Шевахер, директор автоспортивного підрозділу DS Performance:
Спорт інколи не дуже справедливий, і це буває в Формулі Е також. Після важкої кваліфікації наші пілоти довели в гонці потенціал нашого боліда, але численні інциденти поховали наші надії на очки в цій гонці. Проте ми не здаємось і вирушаємо до Берліна повністю зарядженими відстоювати наші титули в обох заліках”

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Команда DS TECHEETAH зберігає шанси на перемогу у заліках пілотів та команд перед фіналом Formula E в Берліні
Прогноз: чи стануть літаючі автомобілі вартістю $700 000 доступними для всіх

Прогноз: чи стануть літаючі автомобілі вартістю $700 000 доступними для всіх

Honda шукає способи здешевлення електромобілів: не виключають створення альянсу

Honda шукає способи здешевлення електромобілів: не виключають створення альянсу