in ,

Команда DS TECHEETAH знов лідирує у командному заліку після першої гонки на Лондонському Е-Прі

Команда DS TECHEETAH знов лідирує у командному заліку після першої гонки на Лондонському Е-Прі

В суботу, 24 липня, в Лондоні пройшов 12-й етап Чемпіонату світу з Формули E, який засвідчив, що чемпіона ще не визначено, а битва за титул буде запекла.

Заїзд, що вперше пройшов на трасі ExCel у Лондоні, довжиною 2,25 км, дав нового переможця. До слова, з 12 гонок переможцями виходили дев’ять різних водіїв.

Це була непроста субота для DS TECHEETAH, але, зайнявши 8 місце, Антоніо Фелікс Да Коста зумів повернути DS TECHEETAH на перше місце в рейтингу команд, й обійти на 2 бали Envision Virgin Racing.

Зараз португальський пілот займає 2-е місце у заліку пілотів з відставанням у 1 очко від лідера. Француз Жан-Ерік Вернь відстає від лідера на 13 очок, однак попереду лишається ще три гонки. І свої амбіції на лідерство він продемонстрував, фінішувавши 12-м, після неймовірного проходження з 23-го місця на старті.

Болід DS E-TENSE FE21 продемонстрував конкурентоспроможність на британській трасі, взявши перше місце для Верня та четверте для Да Кости на перших кваліфікаційних заїздах. Друга кваліфікаційна сесія була перервана дощем, та все ж таки обом пілотам вдалося кваліфікуватися в групі 1: Да Коста отримав 17-й результат, а Вернь – 23-й.

Да Коста на старті зумів зайняти декілька позицій і завдяки хорошій гонці фінішувати 8-м. Наступний етап гонки в Лондоні відбудеться сьогодні, в неділю, о 15:04.

Антоніо Фелікс Да Коста, (фінішував 8-м):
“У нас була типова боротьба в кваліфікації через те, що ми потрапили в групу 1, і цього разу траса висихала після дощу, тому всі після нас йшли швидше… Починали з 17 місця, а фінішували 9-ми – непогано, це був важкий день, але ми отримали кілька дуже цінних очок як для команд, так і для турнірного заліку. Поволі ми їх наздоганяємо!”

Жан-Ерік Вернь, (фінішував 12-м):
“Бути в групі 1 завжди складно. З огляду на ситуацію, ми вирішили змінити силовий агрегат, щоб бути в безпеці до кінця сезону, хоча це коштувало нам штрафного проїзду на Drive-Through . Сьогодні машина почувалася по-справжньому добре, тому я не можу дочекатися завтрашніх перегонів!”.

Марк Престон, керівник команди DS TECHEETAH:
“Після дуже успішної першої практики був продемонструваний справжній темп DS E-TENSE FE21. Вранці було важко, враховуючи, що ми опинилися в групі 1, а додайте до цього ще й мокру ранкову практику. Ці дві речі разом ускладнили кваліфікацію. В групі 1 обидва наші водії опинилися у другій половині решітки. Однак ми скористались можливістю змінити інвертор Жан-Еріку Верню, що означало, що нам довелося зупинитися на 10 секунд. Да Коста провів солідну гонку, яка вилилася в 8-му позицію, повернувши нас на перше місце в командному заліку, а Антоніо – на 2-е у заліку серед водіїв.

Томас Шевахер, директор автоспортивного підрозділу DS Performance:
“Сьогодні ми знову набрали дорогоцінні бали в обидвох змаганнях. Враховуючи умови та вихідну позицію наших водіїв, ми знову довели рівень продуктивності нашого DS E-TENSE FE 21. Після цього раунду DS TECHEETAH знову лідирує в турнірній таблиці команд, а Антоніо лише на 1 очко від вершини в турнірній таблиці водіїв. Фінальні битви будуть вестись в дуже тісній боротьбі, але команда готова прийняти виклик”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Команда DS TECHEETAH знов лідирує у командному заліку після першої гонки на Лондонському Е-Прі
Експерти порахували кількість електромобілів в Польщі: майже вдвічі менше, ніж в Україні

Експерти порахували кількість електромобілів в Польщі: майже вдвічі менше, ніж в Україні

Volkswagen Passat став жертвою електрифікації: останньою версією буде Limited Edition

Volkswagen Passat став жертвою електрифікації: останньою версією буде Limited Edition