У Південній Кореї, на рідному ринку бренду, Hyundai Kona Electric другого покоління дебютував на початку березня. Наприкінці того ж місяця компанія розсекретила європейську специфікацію кросовера. А американська версія Kona постане перед публікою у рамках Міжнародного автосалону у Нью-Йорку, який відкриється 7 квітня.
«Другий» електромобіль Hyundai Kona Electric відрізняється «чистим» дизайном із мінімальним набором накладок та декоративних елементів. Це дозволило покращити аеродинаміку кузова. Коефіцієнт аеродинамічного опору кросовера нового покоління – 0,27.
Основний елемент дизайну новинки – пікселі. Вони є на передній панелі, задньому бампері та колісних дисках. Центральні секції широкої передньої смуги денного ходового вогню та задньої смужки габаритних вогнів – дискретні.
Враховуючи побажання клієнтів, новий електромобіль Hyundai Kona зробили більшим, у тому числі збільшили й відстань між осями. Це дозволило забезпечити більше місця пасажирам другого ряду та збільшити об’єм багажного відділення. Габаритна довжина кросовера другого покоління складає 4355 мм (+150 мм), колісна база – 2660 мм (+60 мм). Об’єм багажного відділення – 466 літрів (+134 літри). Ще один багажник на 27 л з’явився під капотом.
У салоні – триспицеве мультифункціональне кермо та «плаваючий» дисплей, який об’єднав два 12,3-дюймових екрани (панель приладів та «мультимедійка»). Нові передні сидіння на 30% тонші за попередні, що те ж позначилося на просторі для ніг пасажирів другого ряду.
У новому поколінні кросовер, як і раніше, доступний у двох передньопривідних версіях. Базова використовує двигун потужністю 135 к.с. (255 Нм) та акумуляторний блок на 48,6 кВт•год. Офіційних даних про запас ходу немає. Імовірно, він складе 392 км у вимірювальному циклі WLTP.
Більш дорога модифікація укомплектована електродвигуном віддачею 204 к.с. та 255 Нм крутного моменту. Ємність тягової батареї – 64,8 кВт•год. Що дозволяє проїжджати до 420 км без підзарядки. За даними виробника, від швидкісного терміналу на 400 В батарея кросовера поповнюється від 10 до 80% приблизно за 43 хвилини.
У стандартній комплектації нового Hyundai Kona Electric заявлено двонаправлену зарядку (V2L), режим їзди «в одну педаль», підігрів лючка зарядного порту (працює при температурах до -30 °C) та інтелектуальна система рекуперації енергії гальмування, яка самостійно змінює робочі параметри залежно від дорожніх умов.
У США прийом замовлень на Hyundai Kona Electric другого покоління стартує цієї осені. Доставляти клієнтські автомобілі почнуть 2024 року.
Раніше Autogeek повідомляв якою буде нова Hyundai Sonata.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: