in

Hyundai IONIQ 5 N встановив новий рекорд на треку у Японії

Легендарна траса Цукуба в префектурі Ібаракі, Японія, відома своїм компактним і складним плануванням, забезпечуючи ідеальну сцену для учасників, щоб продемонструвати можливості своїх автомобілів. Hyundai N взяв участь у заході з IONIQ 5 N TA (Time Attack) Spec, яким керував відомий японський професійний водій Нобутеру Танігучі.

“Для мене велика честь мати можливість керувати Hyundai IONIQ 5 N TA Spec на Attack Tsukuba 2025, що дозволило мені з відривом побити мій попередній рекорд електроавтомобіля”, — сказав Танігучі.

За його словами, спортивний Hyundai добре гальмує та має чудову керованість. Незважаючи на потужність, керованість неймовірна, чудове проходження поворотів і плавний, стабільний вихід з повороту.

Hyundai IONIQ 5 N TA Spec – це варіант для автоспорту, що був створений на базі IONIQ 5 N. Він здобув перемогу на міжнародному сходженні на гору Пайкс-Пік (PPIHC) у 2024 році в категорії модифікованих серійних електрифікованих SUV, встановивши при цьому новий рекорд.

IONIQ 5 N TA Spec зберігає стандартну систему силової електроніки (PE). Завдяки налаштуванню програмного забезпечення максимальну потужність TA Spec було збільшено до 687 к.с., а потужність заднього двигуна зросла на 37 к.с. порівняно зі стандартним IONIQ 5 N.

Додаткові оновлення включають N Active Sound+ зі зміненими динаміками (понад 120 дБ), нові амортизатори, гальма для автоспорту, 18-дюймові слік-шини Yokohama ADVAN 005, аеродинамічний пакет із високою притискною силою, сидіння Recaro Pro Racer SPA Hans, шеститочкові ремені безпеки Sabelt, каркас безпеки за специфікацією PPIHC та протипожежну систему електроавтомобіля.

З часом 57,446 секунд за коло, IONIQ 5 N TA Spec є найшвидшим електроавтомобілем, який будь-коли проїжджав коло траси Цукуба. Цей результат був майже на дві секунди швидшим, ніж у найближчого конкурента серед електроавтомобілів, незважаючи на те, що IONIQ 5 N TA Spec має переважно стандартні компоненти в критичних системах, таких як двигуни, батарея та електроніка керування.

“Сьогоднішній рекорд є яскравою демонстрацією прагнення Hyundai до вдосконалення технологій електроавтомобілів і забезпечення виняткової продуктивності”, – сказав Джун Парк, керівник N Management Group.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Hyundai Casper отримав позашляхову версію.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Renault розробив технологію пожежогасіння електромобілів і дарує її усім виробникам

Honda намагалась змусити Nissan відмовився від своїх гібридів, – джерела