in

GM використовуватиме систему бездротового керування батареями WBMS в електромобілях: які її переваги

GM використовуватиме систему бездротового керування батареями WBMS в електромобілях: які її переваги

Концерн GM розповів про систему Ultium, що лежатиме в основі майбутніх електромобілів автовиробника. Стало відомо про нову бездротову систему управління акумулятором (wireless battery management system – WBMS), яка повинна покращити масштабованість та спростити виробництво.

Співпрацюючи з компанією Analog Device, GM фактично з’ясувала, як поєднати свої акумуляторні батареї з Wi-Fi. WBMS дозволяє окремим модулям в системі спілкуватися через бездротову мережу замість традиційних кабелів. Це зменшує кількість проводки, необхідної в акумуляторних збірках, до 90%, що зменшує вагу, вартість і призводить до чистіших та легших у збірці акумуляторів. Але це ще не все.

WBMS розроблений, щоб допомогти збалансувати хімічний стан батареї до окремих груп клітин для поліпшення продуктивності. Можна також проводити періодичні перевірки стану акумулятора в режимі реального часу, що повинно покращити термін служби батарей. І як тільки для роботи у автомобілях акумулятори стануть непридатні, їх можна буде використовувати повторно, поєднуючи з іншими сумісними акумуляторними батареями: для живлення будинків чи інших об’єктів.

GM використовуватиме систему бездротового керування батареями WBMS в електромобілях: які її переваги

Окрім цього, WBMS забезпечить більшу масштабованість, що дасть GM запропонувати широкий асортимент електромобілів, від високопродуктивних спортивних автомобілів до сімейних кросоверів та вантажівок. І це саме те, що планує зробити автовиробник. Спільні компоненти акумуляторів роблять набагато простішим виведення автомобілів на ринок, оскільки інженерам не потрібно розробляти конкретні компоненти для кожної марки та моделі або створювати нові схеми електропроводки для кожного застосування автомобіля.

Окрім покращеної масштабованості та зменшення складності, WBMS дозволяє легко додавати нові функції, оскільки вони можуть бути доступними в майбутньому – це дозволено за допомогою бездротових оновлень. І якщо ви стурбовані хакерами, які отримують доступ до акумулятора Ultium – можете спати спокійно. Заходи з кібербезпеки вписуються прямо в новітню автомобільну електричну архітектуру GM, яка називається Vehicle Intelligence Platform.

Як раніше повідомляв Autogeek, GM запускає власну програму електричних фургонів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
GM використовуватиме систему бездротового керування батареями WBMS в електромобілях: які її переваги
Як тобі Volkswagen ID.3, Ілоне Маск? Голова Tesla провів тест-драйв німецького електромобіля

Як тобі Volkswagen ID.3, Ілоне Маск? Голова Tesla провів тест-драйв німецького електромобіля

Електромобіль Tesla Roadster визнали космічним сміттям

Електромобіль Tesla Roadster визнали космічним сміттям