in

Як тобі Volkswagen ID.3, Ілоне Маск? Голова Tesla провів тест-драйв німецького електромобіля

Засновник Tesla Ілон Маск протестував електричний ID.3.

Разом з ним в автівці проїхався і керівник групи Volkswagen Герберт Діес.

Голова Volkswagen Group зустрівся з Ілоном Маском в аеропорту Брауншвейга. Їх перемовини тривали близько двох годин. За цей час засновник Tesla встиг покататись на першій електричній автівці бренду, побудованій на платформі МЕВ.

В результаті Маск залишився оптимістично налаштованим відносно ID.3. Він зазначив , що автівка має досить добру керованість як для неспортивного електромобіля.

Під час поїздки між Маском та Діесом відбувся короткий діалог, під час якого директор американського бренду розпитував про ємність батареї ID.3 та особливості автопілоту моделі.

Також Маск запитав у Діеса, що найгірше може трапитись під час поїздки на електромобілі. У відповідь на це голова Volkswagen просто посміявся і нічого не сказав.

Пізніше сам Діес розповів деякі деталі розмови з Маском. Він зазначив, що засновник Tesla трішки критикував крутний момент на високих швидкостях. Окрім цього керівник Volkswagen порадив американцю протестувати Porsche Taycan, щоб побачити всі переваги та керованість спортивного електромобіля.

“Дякую за візит, Ілоне! Сподіваюся, вам сподобалось відео. Було цікаво проїхатись з вами на ID.3! Ви були досить критичним відносно крутного моменту, який досягається на більш високій швидкості. Я сказав вам: “Так, ми на злітно-посадковій смузі, але нам не потрібно злітати – це не спортивний автомобіль”. Для цього вам слід спробувати наш Porsche Taycan. З нетерпінням чекаємо наступної зустрічі!”, – зазначив Діес.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen почав поставки електричних ID.3. Перша партія з 700 електромобілів прибула до порту Норвегії.

По матеріалах: teslarati.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

General Motors викупила пакет акцій на $2 млрд і вироблятиме електричну і водневу версії пікапа Nikola Badger

GM використовуватиме систему бездротового керування батареями WBMS в електромобілях: які її переваги