in ,

GM та Hyundai знайшли винного у займанні електромобілів Bolt та Kona: вимагатимуть мільярдних компенсацій

GM та Hyundai знайшли винного у займанні електромобілів Bolt та Kona: вимагатимуть мільярдних компенсацій

Тягові батареї, для постраждалих від загоряння електромобілів Chevrolet Bolt та Hyundai Kona EV, поставляла LG Energy Solution, дочірня компанія LG Chem.

До такого висновку General Motors та Hyundai Motor прийшли після проведення власних незалежних розслідувань. За інформацією Reuters, в документах поданих автоконцернами до Національного управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) США, говориться, що причиною загоряння електромобілів стали аналогічні виробничі дефекти в акумуляторних елементах, виготовлених, щонайменше, на двох заводах LG Energy Solution. Йдеться про підприємства у Південній Кореї та Китаї.

Минулого тижня General Motors повідомив NHTSA, що 21 липня експерти LG та GM визначили «два рідкісних виробничих дефекти в одному акумуляторному елементі», які і стали основною причиною загоряння акумулятора у Chevrolet Bolt EV – зім’ятий сепаратор та відірваний контакт анода. Дефектні елементи були зроблені на заводі LG в Очанзі, Корея. Для заміни акумуляторних блоків американському концерну довелося відкликати 140 000 автомобілів, що обійшлося 1,8 млрд доларів. Відшкодування цих збитків GM має намір домагатися від LG, з якою володіє спільним підприємством з виробництва акумуляторів у США. Як завили у LG, їх частка у вартості відкликання «буде визначена в залежності від результату спільного розслідування, спрямованого на з’ясування першопричини».

GM та Hyundai знайшли винного у займанні електромобілів Bolt та Kona: вимагатимуть мільярдних компенсацій

Проблеми з «загнутим анодним виступом» виявили й експерти Hyundai, які досліджували загоряння батареї Kona EV, в одному з більш ніж 15 подібних інцидентів в Кореї, Європі та Канаді. У компанії стверджують, що цей дефект і став причиною короткого замикання у комірціі акумулятора. Заміна батарей LG приблизно у 82 000 електромобілях по всьому світу, включаючи 75 000 Kona, обійшлася Hyundai майже 900 млн доларів.

«Проблемні» батареї могли бути виготовлені на китайському заводі LG. Про це свідчить лютнева заява міністерства транспорту Південної Кореї, в якій йдеться про відкликання електромобілів Kona з акумуляторними елементами, виробленими на заводі LG у Китаї.

Цікаво, що LG поставляє аналогічні акумуляторні батареї для електромобілів кільком виробникам, включаючи Ford та Volkswagen, але ні Ford, ні VW про подібні проблеми не повідомляли.

Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai та LG налагодять виробництво акумуляторів в Індонезії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
GM та Hyundai знайшли винного у займанні електромобілів Bolt та Kona: вимагатимуть мільярдних компенсацій
Новий 8-метровий електричний катер на підводних крилах Candela C-8 долатиме 90 км на одному заряді

Новий 8-метровий електричний катер на підводних крилах Candela C-8 долатиме 90 км на одному заряді

Після інциденту на паралімпіаді в Токіо Toyota призупинила роботу автономних шаттлів e-Palette

Після інциденту на паралімпіаді в Токіо Toyota призупинила роботу автономних шаттлів e-Palette