Компанія Toyota пережила масштабну зупинку усіх 14 заводів в Японії тривалістю понад одну добу. Але на відміну від потенційного страйку профспілок, який загрожує уповільнити виробництво автомобілів у США, ця затримка у виробництві була пояснена комп’ютерним “збоєм”, який завадив японському автовиробнику замовляти нові компоненти. Крім Toyota, збій торкнувся також Daihatsu, Hino та Lexus.
Зрозуміло, що виробництво вже відновилося, але зупинка порушила роботу системи, яка значною мірою залежить налаштованого темпу виробництва. Компанії Toyota часто приписують розробку виробничої системи “точно в термін”, яка є найважливішим компонентом виробничої системи автовиробника.
Хоча Toyota офіційно не підтвердила причину відключення, просто заявивши, що це не була кібератака, двоє менеджерів, близьких до ситуації, заявили, що збій стався під час оновлення системи. Аналогічне відключення сталося у 2022 році, коли компанія Kojima Industries, постачальник пластикових деталей, виявила, що один із її файлових серверів був заражений вірусом.
Втрата одного дня виробництва відбулася у той час, коли компанія стрімко нарощувала виробництво: цього року обсяг виробництва у Японії збільшився на 29 відсотків. Повідомляється, що перші шість місяців 2023 року Toyota виробляла 13 500 автомобілів на день.
Якщо виходити із середньої світової ціни продажу за одиницю продукції у розмірі 26 384 доларів, це означає, що втрати виробництва на 14 японських заводах за один день можуть бути еквівалентні виручці у 356 мільйонів доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, яскравий пікап Toyota Rangga матиме електричну версію.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: