in ,

Електровантажівки Volvo випробували в екстремальних зимових умовах

Компанія Volvo Trucks провела випробування своїх електричних вантажівок в екстремально холодних умовах поблизу полярного кола.

Таким чином фахівці Volvo Trucks проаналізували, наскільки автомобілі втрачають заряд акумуляторів з настанням сильних морозів.

«Наші клієнти і наші вантажівки мають працювати будь-де, тому випробування в суворих кліматичних умовах мають велике значення, включно, звісно ж, з нашою лінійкою електричних вантажівок», – говорить Джессіка Сандстрьом, старший віцепрезидент Volvo Trucks з управління продуктами.

Що відбувається з електричною вантажівкою, коли термометр показує -25°C і дме сильний вітер? Щоб з’ясувати це, компанія Volvo Trucks провела зимові випробування на півночі Швеції.

«Проводячи випробування наших вантажівок в польових умовах, недалеко від полярного кола на півночі Швеції, ми оцінюємо всі непередбачувані природні явища, – пояснює Джессіка Сандстрьом та додає: «Вітер утворює на вантажівці крижану кірку, що дає нам прекрасну можливість переконатися, що все працює правильно в екстремальних умовах. Результати наших випробувань продемонстрували, що наші електричні вантажівки дуже добре працюють у цих дійсно холодних умовах».

Одним із відчутних результатів зимового тестування є нова функція під назвою Ready to Run. Ця функція готує вантажівку до робочого дня, виконуючи попереднє прогрівання, коли це потрібно, а під час роботи у дуже спекотну погоду – охолоджуючи акумулятори і кабіну автомобіля. Оптимальна температура для акумуляторів становить близько +25°C, а водій може легко активувати попереднє підігрівання або попереднє охолодження дистанційно за допомогою спеціального мобільного додатку. Функція Ready to Run буде доступна для великотоннажних моделей Volvo FH, FM і FMX Electric.

Електричні вантажівки є важливою частиною вирішення проблеми скорочення викидів CO 2 , але поки що вони становлять лише скромний відсоток загального ринку вантажних автомобілів. Цього року перевізникам у Європі було доставлено всього лише декілька сотень електричних великотоннажних вантажівок.

«Ми стимулюємо зміни і займаємо лідируючу позицію на європейському ринку електричних вантажівок. Вже сьогодні ми маємо серійне виробництво електричних вантажівок, що постачаються клієнтам по всій Європі та Північній Америці. Наша мета полягає в тому, щоб до 2030 року 50% від загального обсягу продажів вантажівок у нас становили електричні вантажівки», – підсумовує Джессіка Сандстрьом.

Факти про електричні вантажівки Volvo:

  • Volvo Trucks пропонує модельний ряд із шести повністю електричних
    вантажівок, призначених для виконання широкого спектру різних
    транспортних завдань.
  • Електричні великотоннажні моделі Volvo FH, FM і FMX мають повну
    масу 44 тони. Продаж в Європі вже розпочався, а виробництво
    розпочнеться в другій половині 2022 року.
  • У 2019 році в Європі було розпочато серійне виробництво
    середньотонажних вантажних автомобілів Volvo FL і FE Electric,
    призначених для роботи в межах міста та вивезення відходів.
  • Виробництво Volvo VNR Electric для Північної Америки розпочалося у
    2020 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, завдяки нещодавно випущеним електровантажівкам Volvo FH, FM і FMX компанія Volvo Trucks повністю готова до швидкого переходу до більш екологічного транспорту та значного прискорення електрифікації сегменту вантажного автотранспорту. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Офіційно: наступник суперкара Audi R8 буде електромобілем

Чи стане DS 7 Crossback E-Tense переможцем у номінації «Кращий плагін-гібридний кросовер року 2022»?