in

Volvo переведе на електрику важкі вантажівки і показала два цікавих концепти

Компанія Volvo Trucks, яка нещодавно розпочала продажі електричних вантажівок для міських перевезень, вважає, що електрифікація може стати конкурентоспроможною альтернативою для більш важких вантажівок. 

Для вивчення та демонстрації наявних можливостей Volvo Trucks розробила два європейські концепти електричних вантажівок для будівельних робіт та регіональних перевезень.

«Ми бачимо великий потенціал у великотоннажних електричних вантажівках для регіональних перевезень і будівельних робіт в довгостроковій перспективі. З нашими концептуальними вантажівками ми прагнемо дослідити та продемонструвати різні рішення на майбутнє, водночас оцінюючи рівень зацікавленості ринку та суспільства. Щоб збільшити попит на електрифіковані вантажні автомобілі, потрібно швидко розширити інфраструктуру зарядних станцій і водночас створити сильніші фінансові стимули для перевізників, які виступають першопрохідцями, обираючи нові транспортні засоби з меншим екологічним та кліматичним впливом», – зазначив Роджер Алм, президент Volvo Trucks.  

У компанії вважають, що великотоннажні електричні вантажівки можуть допомогти покращити робоче середовище для водіїв та працівників будівельної галузі завдяки низькому рівню шуму та нульовим викидам вихлопних газів під час роботи. Останнє матиме вагомий та позитивний вплив на якість повітря у містах, де ведеться безліч будівельних проектів.

Завдяки відсутності шумових завад ці вантажівки також дозволяють виконувати транспортні операції більше часу на добу, що відкриває нові можливості для оптимізації операцій, наприклад, у великих будівельних проектах та при перевезеннях у містах і поблизу них.

Використання важких електровантажівок у регіональних перевезеннях дасть можливість зменшити загальний кліматичний вплив транспортного сектору.

Більшість розвезень товарів вантажними автомобілями в межах ЄС є регіональними.

«У Європі існує величезна кількість вантажних автомобілів, які працюють у сфері регіональних розвезень вантажів та мають середній річний пробіг в межах 80 000 км. Це означає, що зростання використання електричних транспортних засобів для регіональних розвезень принесе велику користь клімату, за умови, що електрика не буде вироблена з використанням викопного палива», – наголосив Ларс Мертенсон, директор Volvo Trucks з питань навколишнього середовища та інновацій.

Перший етап у рамках плану Volvo Trucks щодо важких електричних вантажівок для будівництва та регіональних розвезень – дати клієнтам у Європі невелику кількість електровантажівок майбутнього в користування. А в подальшому настане черга більш масштабної комерціалізації.

«Швидкість електрифікації буде залежати від низки факторів. З одного боку, потрібне інтенсивне розширення інфраструктури зарядних станцій, а з іншого – необхідно, щоб регіональні електромережі були здатні забезпечити достатню передачу потужностей у довгостроковій перспективі. Фінансові стимули необхідні для того, щоб спонукати більше перевізників інвестувати в електровантажівки. Покупці транспорту можуть також зробити свій внесок, пропонуючи більш тривалі контракти та будучи готовими платити за сталий транспорт. Багато транспортних операторів мають дуже низьку прибутковість, тому кожна нова інвестиція повинна приносити вигоду», – пояснив Мертенсон.

Паралельно зі зростанням електрифікації транспортного сектору, постійне підвищення ефективності двигунів внутрішнього згоряння ще довгі роки відіграватиме ключову роль в перевезеннях вантажівками на далекі відстані.

«Сьогоднішні двигуни вантажівок – це ефективні перетворювачі енергії, які можуть працювати на дизельному паливі або різних відновлюваних видах палива, таких як зріджений біогаз або ГРО, і ця технологія все ще має потенціал для подальшого розвитку», – констатував Мертенсон.

Вантажівки Volvo з альтернативними видами палива/силовими агрегатами

  • Volvo FL Electric і Volvo FE Electric. Ці обидві вантажівки є повністю електричними і призначені, зокрема, для місцевих розвезень та вивезення відходів у міських умовах.
  • Volvo FH LNG і Volvo FM LNG. Volvo FH для перевезень важких вантажів на далекі відстані і Volvo FM для перевезень важких вантажів на середні відстані працюють на зрідженому природному газі або біогазі.
  • Volvo FE CNG. Volvo FE, який працює на стисненому природному газі або біогазі, призначений для локальних розвезень та вивезення відходів.

Варто зазначити, що поки в компанії не розголошують, які моделі будуть доступні на електротязі. За певними даними, це можуть бути самоскид FMX та сідловий тягач FM.

Як раніше повідомляв Autogee, Volvo Trucks почала продавати свої електричні вантажні автомобілі Volvo FL та Volvo FE у деяких країнах Європи – це відповідь компанії на зростаючий попит на стійкі транспортні рішення для роботи у міських умовах. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Американець відволікся на собаку і протаранив автівку копів: говорить у всьому винен автопілот Tesla

В Києві запровадять новий додаток для автоматичної сплати за паркування: що про це відомо