Найближчого десятиліття електрифікації піддасться вся R-лінійка Audi.
«Нашим наступним завданням буде трансформація сегмента R. Сегмент R стане повністю електричним. Це наше завдання на найближче десятиліття», – заявила в інтерв’ю Roadshow голова відділу маркетингу продукції Audi Sport Лінда Курц.
Наразі головною моделлю Audi Sport є суперкар R8, але поки що не відомо, чи побачить світ R8 наступного покоління. Можливо, роль флагмана дістанеться новій моделі, але, зі слів Курц, обов’язково повністю електричній.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2021/12/2015-audi-r8-e-tron-2-1024x576.jpg)
До 2026 електрифікована або повністю електрична версія буде у 80% RS-моделей Audi. Спортивний підрозділ уже розпочав їх електрифікацію. Зокрема, вже вийшов електричний RS e-tron GT. Наразі, це єдиний електромобіль підрозділу Audi Sport.
Суперседан укомплектований двома електродвигунами, які видають 590 к.с. у звичайному режимі та 637 к.с. у режимі Overboost. Максимальний крутний момент – 829 Нм. Ємність тягової батареї – 93 кВт•год.
Як заявляють в Audi, з місця до 96 км/год RS e-tron GT quattro прискорюється за 3,1 секунди та розвиває максимальну швидкість 250 км/год. За оцінками EPA (агентство з охорони навколишнього середовища США) запас ходу суперседана становить 373 км.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2021/12/2015-audi-r8-e-tron-1-1024x576.jpg)
Нагадаємо, що прем’єра електричного Audi R8 e-tron відбулася ще у 2015 році. Електромобіль вартістю 1 млн євро був доступний лише у Європі. Через рік модель зняли з виробництва, реалізувавши менше 100 одиниць.
У 2021 році Audi R8 «відродився», але вже як модель з бензиновим мотором V10 Performance і заднім або повним приводом. До 2025 року, коли, як очікується, набудуть чинності стандарти Євро-7, німцям доведеться повернутися до «батарейної» R8.
Як раніше повідомляв Autogeek, яким може бути електричний флагман Audi A8 e-tron.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: