За багаторічну історію компанії Porsche у фанатів марки сформувався ряд улюблених фірмових кольорів спортивних автомобілів. Саме тому німецький автовиробник уклав партнерську угоду з Backdrop, компанією з виробництва фарб, для створення спеціальної лінійки для оформлення інтер’єрів будинків.
“Індивідуалізація є основою Porsche. Будь то зроблений на замовлення Taycan, або ваш домашній офіс, ми хочемо надихати всіх мріяти. Разом з Backdrop ми розробили серію яскравих, насичених кольорів, які мають для нас велике значення і обов’язково привнесуть улюблену естетику Porsche у дизайн вашого будинку”, – заявила віце-президент з маркетингу Porsche Cars North America Айєша Кокер.
Повідомляється, що партнерство було розпочато в рамках святкування 75-річчя Porsche. До спеціально розробленої палітри фарб входить чотири кольори, які стали легендарними в автомобільному світі завдяки використанню на автомобілях автовиробника.
Перший колір – “ірландський зелений”. Вперше він з’явився у 1964 році на моделі 356C, він також був одним з перших базових тонів для першого покоління 911. Наступний варіант – Speed Yellow, який вперше з’явився на моделі 911 в 1991 році.
“Рубінова зірка” – це відтінок, що також з’явився у каталогах компанії 1991 року, і також використовувався для сімейства 911, а також для моделей 928 і 944. Четвертий, але не менш яскравий колір – це Riviera Blue. Колір був розроблений у 1994 році і з роками застосовувався для оформлення моделей 911, 928 та 968.
Ціна фарби не злякає лише справжніх поціновувачів марки, адже банку фарби об’ємом в 1 галон (3,79 літра) оцінили в 75 доларів. Цікаво, що з кожним замовленням фарби покупці отримають пам’ятний брелок, випущений обмеженим тиражем до 75-річчя німецького бренду.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, виробництво повністю електричного Porsche Cayenne налагодять у Братиславі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: