Audi не задоволена наявними системами підвіски і подала патент на захист нового винаходу, згідно з яким амортизатор керується за допомогою індукції. Патент був поданий до Бюро патентів і торгових марок Сполучених Штатів і опублікований цього місяця. Теоретично вона виглядає дещо схожою на систему FAST на Ferrari Purosangue, але без елемента прогнозування амортизації.
В опублікованій патентній документації описується амортизатор із демпферним стрижнем, який можна переміщати всередині демпферної трубки, але новим є те, що демпферний стрижень містить два магнітних сердечника, а демпферна трубка містить дві або більше котушок. Ідея полягає в тому, що коли стрижень рухається вгору та вниз по трубі, магнітні сердечники взаємодіють з котушками, пропонуючи кілька потенційних переваг.
Патент також припускає, що нова “електрично керована” підвіска Audi може працювати незалежно від класичних гідравлічних амортизаторів, але ще невідомо, чи буде це економічно ефективним і чи буде якась економія ваги.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/08/1167860.png)
Це означає, що нова запатентована підвіска може точніше “відпрацьовувати” нерівності та переналаштовуватись за мікросекунди, поступово збільшуючи або зменшуючи ефект амортизації для підтримки стабільної керованості та виняткової якості їзди. Інша значна перевага полягає в тому, що кінетична енергія амортизаторів може бути зібрана котушками всередині труб амортизатора.
Її можна відправити в систему опалення, як теплову енергію або відшкодувати, як електричну енергію для подальшого використання в амортизаторі за допомогою конденсатора, хоча можливі й інші варіанти зберігання. BMW працює над чимось подібним, припускаючи, що нерівності на дорозі можуть ефективно сприяти збільшенню запасу ходу для електромобілів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль Audi Q6 E-tron зможе попереджати водіїв про небезпеку через ліхтарі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: