25 липня 2023 року Nissan оголосив, що через 12 років після виходу на ринок Leaf у грудні 2010 року продажі хетчбека перевищили 650 000 одиниць, а в цілому на світовому ринку реалізовано понад 1 мільйон електромообілів бренду. Протягом багатьох років японський хетчбек залишався лідером світових продажів серед електромобілів. Цей титул Leaf втратив лише на початку 2022 року, коли його обійшла Tesla Model 3. Для порівняння, лише в першій половині 2023 року компанія Ілона Маска відвантажила 880 000 автомобілів із 1,8 млн запланованих на цей рік.
Незважаючи на зниження популярності моделі останніми роками Nissan так і не оновив свій хетчбек. Більше того, модель 2024 року, як і раніше, оснащена застарілою зарядкою CHAdeMO, яку варто було замінити ще кілька років тому. Крім того, запас ходу Leaf відстає від цілого ряду електромобілів інших брендів, представлених на ринку. Не варто забувати і про те, що багато автовиробників працюють над електромобілями другого та третього поколінь.
Другий електромобіль з логотипом Nissan – електричний кросовер Ariya – вийшов на ринок лише наприкінці 2022 року. За перше півріччя цього року в США реалізовано 5195 кросоверів, тоді як Leaf обрали 4234 американці.
На американському ринку базовий Nissan Ariya з батареєю на 63 кВт•год та запасом ходу 508 км коштує від 43 190 доларів. Версія з блоком ємністю 87 кВт•год та дальністю 489 км – від 47 190 долара.
Збільшити продажі своїх електромобілів на ринку США Nissan розраховує, надавши клієнтам доступ до мережі Tesla Supercharger. Це перший японський виробник, який запровадив зарядний роз’єм Tesla NACS.
За деякими даними, 2026 року на заводі компанії в Кантоні, штат Массачусетс, розпочнеться виробництво двох нових електричних седанів. Протягом наступних двох років до нього приєднаються два електрокросовери.
Своїм японським клієнтам Nissan пропонує міні-електомобіль Sakura вартістю приблизно 16 500 доларів. Без підзарядки він проїжджає до 180 км. Як стверджують у компанії, бажання придбати Sakura вже виявили понад 50 000 японців.
У рамках своєї стратегії Nissan Ambition 2030 компанія планує випустити до 2030 року 19 «батарейних» моделей. У 2028 році Nissan розраховує запустити електромобілі з твердотілими батареями власної розробки. За попередніми даними, їхня ємність вдвічі перевищить сучасні літій-іонні батареї.
Як раніше повідомляв Autogeek, Nissan і Renault створили новий альянс.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: