Альянс Stellantis готує двигуни внутрішнього згоряння для роботи на синтетичному паливі. За даними Carscoops, автогігант тестує 28 родин своїх бензинових та дизельних двигунів. Протокол випробувань альянсу включає сімейство моторів, випущених у період із 2014 по 2029 рік. У той же час Stellantis не відмовляється від повного переходу на продажі нових «батарейних» автомобілів в Європі до 2030 року.
В рамках своїх випробувань Stellantis аналізує викиди вихлопних газів, можливість запуску, потужність двигуна, надійність, витривалість, розрідження олії, паливний бак, паливопроводи та фільтри двигунів. Перехід на синтетичне паливо (eFuels) дозволить альянсу скоротити шкідливі викиди без переходу на електромобілі.
Реалізація цієї програми дозволить Stellantis скоротити викиди 28 мільйонів автомобілів із ДВЗ, випущених у Європі з 2014 року. За розрахунками, із 2025 до 2050 року викиди СО2 скоротяться на 400 мільйонів тонн. Раніше альянс зобов’язався досягти нульового рівня викидів до 2038 року.
«Хоча ми, як і раніше, твердо дотримуємося нашої агресивної стратегії електрифікації, ми також повинні знайти розумні альтернативи для скорочення викидів CO2 для 1,3 мільярда існуючих автомобілів з ДВЗ. Працюючи над тим, щоб наші двигуни були сумісні з eFuels, ми прагнемо надати нашим клієнтам ще один інструмент у боротьбі з глобальним потеплінням, який може мати миттєвий вплив. Це ще одна наша дія, яка добре узгоджується з нашим зобов’язанням стати вуглецево-нейтральним до 2038 року», – сказав виконавчий директор Stellantis Карлос Таварес.
Ця заява Stellantis пролунала після того, як Європейський Союз заявив, що дозволить продажі нових автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння після 2035 року, якщо вони працюватимуть виключно на синтетичному паливі.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Renault 5 отримає нову платформу від Nissan-Mitsubishi.
За матеріалами: Carscoops
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: