З вересня 2022 року виробник шин преміум-класу Hankook запускає модель iON winter — першу зимову шину в новій лінійці продукції, що розроблена спеціально для електромобілів.
Застосовуючи такий підхід, компанія хоче зробити вирішальний внесок з точки зору вибору шин у наближення переходу до транспортних засобів з нульовим рівнем викидів, навіть у холодну пору року. Після iON evo, літньої шини Hankook, нова зимова Hankook iON є другим членом нової глобальної сім’ї шин «iON» для електромобілів преміум-класу.
Характеристики нової шини включають знижений опір коченню, надзвичайно низький рівень шуму при їзді та високу вантажопідйомність. Для водіїв електромобілів це означає більший запас ходу на одному заряді акумулятора та кращі відчуття від водіння порівняно зі звичайними шинами. Крім того, нова продукція Hankook iON спеціально розроблена для потужних електромобілів, здатних миттєво видавати високий крутний момент.
Особливий виклик: зимові шини для електромобілів
Будучи зимовою шиною, спеціально розробленою для задоволення вимог електромобілів, Hankook iON winter має спеціально розроблений склад протектора, який забезпечує мінімально можливий опір коченню без погіршення характеристик на вологому та засніженому покритті. Завдяки використанню натуральних олій вдається досягти необхідного зчеплення навіть за низьких температур. З одного боку, особлива гнучкість дозволяє шині адаптуватися до дорожнього покриття, а з іншого боку, рух у профілі зводиться до мінімуму.
Шум при їзді є особливою проблемою для зимових шин через збільшені проміжки між блоками протектора. У цьому відношенні новий дизайн протектора помітно знижує рівень шуму завдяки активному скеровуванню та зменшенню звукових хвиль. Комфорт під час їзди на шинах Hankook iON winter підвищується завдяки тому, що блоки спеціально розподілені вздовж профілю. Продукція iON включає інтегровану технологію Sound Absorber™ від Hankook, яка в поєднанні з унікальним малюнком протектора помітно знижує рівень шуму в салоні автомобіля.
Проблему підвищеної маси електромобілів, викликану значною вагою акумуляторних батарей, Hankook вирішує за рахунок більшої вантажопідйомності. Новий склад протектора також забезпечує зразкову довговічність та дуже хорошу зносостійкість. Високий вміст діоксиду кремнію забезпечує прекрасне зчеплення на мокрій дорозі, запобігаючи утворенню потенційно небезпечної водяної плівки між дорожнім покриттям і шинами.
Однією з особливостей сім’ї шин iON є їх аеродинамічна оптимізація, яка дозволяє використовувати потенціал для більшої ефективності та запасу ходу, уникаючи при цьому додаткової турбулентності повітря. Малюнок протектора розроблений таким чином, щоб зменшити опір повітря. Крім того, ці заходи допомагають досягти мінімального рівня шуму.
Сангун Лі, президент «Hankook Tire Europe»: «Своєчасна заміна сезонних шин дозволяє уникнути передчасного зношування. Завдяки нашій шині iON winter ми можемо запропонувати необхідний продукт, щоб водії могли перейти на шини, спеціально розроблені для електромобілів, навіть у зимові місяці».
На момент виходу на ринок шини Hankook iON winter будуть доступні в розмірах від 18 до 22 дюймів. Шина Hankook iON evo доступна як літня модель, тоді як всесезонна модель Hankook iON evo AS також буде доступна для північноамериканського ринку. Інші спеціальні моделі знаходяться на стадії розробки.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: