Компанія Volvo Trucks провела випробування своїх електричних вантажівок в екстремально холодних умовах поблизу полярного кола.
Таким чином фахівці Volvo Trucks проаналізували, наскільки автомобілі втрачають заряд акумуляторів з настанням сильних морозів.
«Наші клієнти і наші вантажівки мають працювати будь-де, тому випробування в суворих кліматичних умовах мають велике значення, включно, звісно ж, з нашою лінійкою електричних вантажівок», – говорить Джессіка Сандстрьом, старший віцепрезидент Volvo Trucks з управління продуктами.
Що відбувається з електричною вантажівкою, коли термометр показує -25°C і дме сильний вітер? Щоб з’ясувати це, компанія Volvo Trucks провела зимові випробування на півночі Швеції.
«Проводячи випробування наших вантажівок в польових умовах, недалеко від полярного кола на півночі Швеції, ми оцінюємо всі непередбачувані природні явища, – пояснює Джессіка Сандстрьом та додає: «Вітер утворює на вантажівці крижану кірку, що дає нам прекрасну можливість переконатися, що все працює правильно в екстремальних умовах. Результати наших випробувань продемонстрували, що наші електричні вантажівки дуже добре працюють у цих дійсно холодних умовах».
Одним із відчутних результатів зимового тестування є нова функція під назвою Ready to Run. Ця функція готує вантажівку до робочого дня, виконуючи попереднє прогрівання, коли це потрібно, а під час роботи у дуже спекотну погоду – охолоджуючи акумулятори і кабіну автомобіля. Оптимальна температура для акумуляторів становить близько +25°C, а водій може легко активувати попереднє підігрівання або попереднє охолодження дистанційно за допомогою спеціального мобільного додатку. Функція Ready to Run буде доступна для великотоннажних моделей Volvo FH, FM і FMX Electric.
Електричні вантажівки є важливою частиною вирішення проблеми скорочення викидів CO 2 , але поки що вони становлять лише скромний відсоток загального ринку вантажних автомобілів. Цього року перевізникам у Європі було доставлено всього лише декілька сотень електричних великотоннажних вантажівок.
«Ми стимулюємо зміни і займаємо лідируючу позицію на європейському ринку електричних вантажівок. Вже сьогодні ми маємо серійне виробництво електричних вантажівок, що постачаються клієнтам по всій Європі та Північній Америці. Наша мета полягає в тому, щоб до 2030 року 50% від загального обсягу продажів вантажівок у нас становили електричні вантажівки», – підсумовує Джессіка Сандстрьом.
Факти про електричні вантажівки Volvo:
- Volvo Trucks пропонує модельний ряд із шести повністю електричних
вантажівок, призначених для виконання широкого спектру різних
транспортних завдань. - Електричні великотоннажні моделі Volvo FH, FM і FMX мають повну
масу 44 тони. Продаж в Європі вже розпочався, а виробництво
розпочнеться в другій половині 2022 року. - У 2019 році в Європі було розпочато серійне виробництво
середньотонажних вантажних автомобілів Volvo FL і FE Electric,
призначених для роботи в межах міста та вивезення відходів. - Виробництво Volvo VNR Electric для Північної Америки розпочалося у
2020 році.
Як раніше повідомляв Autogeek, завдяки нещодавно випущеним електровантажівкам Volvo FH, FM і FMX компанія Volvo Trucks повністю готова до швидкого переходу до більш екологічного транспорту та значного прискорення електрифікації сегменту вантажного автотранспорту.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: