Темпи розбудови зарядної інфраструктури для електромобілів у Європейському Союзі не відповідають поставленим кліматичним цілям.
«Зарядка (електромобілів) повинна бути такою ж зручною та простою, як заправка сьогодні», – наголосив генеральний директор ACEA (Асоціація Європейських Виробників Автомобілів) Ерік-Марк Хайтема.
За даними ACEA, станом на 2020 рік зарядна мережа Європейского Союзу налічувала 224 300 терміналів. З них швидкістних (потужністю понад 22 кВт) – 11,1%. Найчисленніша мережа – у Нідерландах. На території цієї країни встановлено 66 665 зарядних терміналів для електромобілів. Друге та третє місці за Францією та Німеччиною – 45 751 та 44 538 од. відповідно.
Четверту позицію з розривом у понад 30 000 терміналів займає Італія – 13 073 од. На п’ятому місці Швеція – 10 370 од. Три нижніх рядки рейтингу за: Литвою – 174 од., Мальтою – 96 од. та Кірпом – 70 терміналів.
В цілому ситуацію з зарядною інфраструктурою для електромобілів в ЄС добре відображає інфографіка, опублікована Федерацією роботодавців автомобільної галузі України.
Як раніше повідомляв Autogeek, стартап ZipCharge презентував павербанк для електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: