Європарламент ухвалив два законопроекти, які спростять зарядку електромобілів. Зокрема, нові правила торкнулися спрощення платежів, швидкості заряджання та доступності мережі.
Попит на електромобілі, що швидко зростає, та поява нових зарядних станцій на основних маршрутах призвели до деяких проблем для власників. Це стосується плутанини у платіжних системах, що використовуються різними країнами ЄС, відсутності швидкісних терміналів на окремих маршрутах та ненадійності самих зарядних пристроїв.
Відповідно до ухвалених Європарламентом норм, на всіх основних дорогах Європи швидкісні зарядні термінали мають бути встановлені на відстані 60 км один від одного. До 2026 року їхня потужність повинна становити не менше 400 кВт, а до 2028 року – 600 кВт. Зарядки для електроавтобусів та вантажівок ЄС вимагає розмістити кожні 120 км. Залежно від дороги потужність терміналів складе від 1,4 до 2,8 МВт.
До 2027 року в Європі створять загальнодоступну базу даних зарядних станцій з інформацією про доступність, час очікування та ціни, незалежно від мережі. Також Європарламенти вимагає від операторів створення більш простої системи платежів, зокрема банківськими картками чи безконтактними пристроями. При цьому клієнти повинні бачити розцінки на послуги.
Також у рамках реалізації плану скорочення викидів парникових газів на 80% до 2050 року ЄС зобов’язав порти використовувати «чисте морське паливо».
Нові заходи щодо забезпечення надійності зарядних станцій передбачив і уряд Великої Британії. Цільовий показник – 99% надійності. Саме такому рівню відповідають зарядні термінали у Нідерландах. Ця скандинавська країна являється світовим лідером за кількістю електромобілів душу населення.
Зокрема забеспечити надійність планують за рахунок створення операторами цілодобової гарячої лінії. Також Велика Британія має намір прийняти вимоги до платежів та баз даних, аналогічні правилам ЄС. Зокрема, безконтактні платежі, відображення цін, ціноутворення за кіловат-годину та оперативні дані про доступність терміналів. Щодо потужності швидкісних зарядних станцій, то у Великій Британії вона встановлена на рівні 8 кВт і вище. Нові вимоги почнуть діяти через рік після ухвалення.
Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai може перейти на зарядні порти Tesla, але за однієї умови.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: