Бренд PEUGEOT представляє новий 9X8: гіперкар найсучаснішого покоління, який готується до свого спортивного дебюту в чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA WEC вже в 2022 році.
Новинка PEUGEOT 9X8 оснащається гібридною силовою установкою з повним приводом. Таким чином, цей високоефективний прототип ідеально вписується в стратегію PEUGEOT Neo-Performance, яка орієнтована як на дорожні, так і на гоночні автомобілі. Робота команди інженерів PEUGEOT Sport і дизайнерів PEUGEOT Design була узгоджена і взаємопов’язана, як ніколи раніше. Створення гіперкара 9X8 знаменує нову еру в автоспорті: плавні лінії кузова підкреслюють приналежність до Бренду PEUGEOT, вражає відсутність заднього антикрила, а також маса інноваційних технічних рішень. При цьому кожна деталь в гіперкарі PEUGEOT 9X8 максимально функціональна. Тому, що PEUGEOT 9X8 створений тільки для одного, але важливого завдання. Він створений для гонок!
Гіперкар PEUGEOT 9X8 – найсвіжіший представник Бренду в гонках на витривалість. Він є історичним спадкоємцем таких легендарних гоночних автомобілів, як PEUGEOT 905 (переможця гонок в Ле-Мане в 1992-1993 рр.) І PEUGEOT 908 (перемога в 2009 році). Новий прототип вже готовий до виконання поставлених завдань: продовжити довгу і успішну участь PEUGEOT в автоспорті світового класу і привнести в світ автогонок сильний, впізнаваний Бренд.
Новий автомобіль PEUGEOT 9X8 є проектом, який відображає рух Бренду і його бачення концепції Neo-Performance: поєднання спортивної спадщини і автомобілів класу «преміум», додавання характерного стилю і високих технологій. Результатом чого є унікальний гоночний досвід, який можна перенести на дорожні моделі. Безпрецедентне співробітництво між командами інженерів PEUGEOT Sport і дизайнерів PEUGEOT Design дійсно стає вирішальним, коли справа доходить до дослідження нових аеродинамічних рішень і пошуку нових стилістичний ідей. Однак результат вражає – новий PEUGEOT 9X8!
Форми і аеродинамічні характеристики PEUGEOT 9X8 також є плодом спільної роботи інженерів-розробників, що працюють під керівництвом технічного директора PEUGEOT Sport Олів’є Янсон (Olivier JANSONNIE), і групи дизайнерів на чолі з директором підрозділу PEUGEOT Design Матіасом ХОССАННОМ (Matthias HOSSANN).
Їх підхід грунтувався на правилах, розроблених FIA (Fédération Internationale de l’Automobile) і ACO (Automobile Club de l’Ouest) для нового класу гіперкарів Ле-Мана (LMH, Le-Mans Hypercar). Цей клас є спадкоємцем колишньої топової категорії гонок на витривалість LMP1. Більша гнучкість, що допускається новими технічними правилами в питаннях аеродинаміки, дозволяє реалізувати радикально нове мислення. Що, в свою чергу, сприяє появі інноваційних гоночних автомобілів. Інженери і дизайнери PEUGEOT ефективно скористалися цією можливістю, щоб заново винайти конструкцію автомобіля, відійти від встановлених норм – і, в підсумку, створити гіперкар абсолютно нового типу.
Ім’я, що поєднує в собі історичну спадщину і погляд в майбутнє
Ім’я нового гіперкара Бренду – PEUGEOT 9X8. І ця назва символічна!
Цифра «9» натякає нам на продовження серії гоночних автомобілів. Адже Бренд уже не раз брав участь і перемагав у гонках на витривалість. Досить згадати PEUGEOT 905 (1990-1993 рр.) І PEUGEOT 908 (2007-2011 рр.): ці спортивні автомобілі стали справжніми іконами Бренду того часу.
Буква «X» означає технологію повного приводу і гібридний силовий агрегат від PEUGEOT. Таким чином, новий гіперкар втілює в собі стратегію електрифікації Бренду в світі автоспорту.
Нарешті, суфікс «8» використовується сьогодні для всіх сучасних моделей PEUGEOT: починаючи від 208 і 2008, продовжуючи 308, 3008, 5008, закінчуючи стильним фастбеком 508 і універсалом 508 SW. Які, до речі, стали першими зразками автомобілів PEUGEOT Sport Engineered. Над їх створенням попрацювали ті самі інженери і дизайнери, які в підсумку зараз спроектували гіперкар PEUGEOT 9х8. Чудовий історичний зв’язок сьогодення з поглядом в найближче майбутнє!
Два гіперкара PEUGEOT 9X8 візьмуть участь в Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA (FIA WEC) вже в 2022 році.
Вражаюча зовнішність, унікальне оздоблення
Характерна для Бренду передня і задня оптика у вигляді потрійного «сліду від кігтів» прикрашає новинку PEUGEOT 9X8, ніби додатково підкреслюючи приналежність автомобіля до левиного Бренду. Новий логотип із зображенням голови лева також отримав підсвічування і розташований не тільки спереду, але і з боків автомобіля. Оздоблення Selenium Grey і контрастні зелено-жовті акценти Kryptonite прикрашають як кузов автомобіля, так і його салон. Попутно таке оформлення перегукується з колірною схемою, обраної для нової лінійки PEUGEOT Sport Engineered, представленої у вигляді моделей 508 і 508 SW.
Директор по дизайну PEUGEOT Маттіас ХОССАНН (Matthias HOSSANN) відзначає: «Оскільки гіперкар 9X8 – це частина «племені» PEUGEOT, то вихідним ескізом для новинки стала велика хижа кішка, готова до атакуючого стрибка. Такий підхід подарував автомобілю характерний стиль зі злегка нахиленою вперед кабіною. Разом з тим, загальні лінії PEUGEOT 9X8 виконані в повній відповідності з характерними стилістичними елементами Бренду. А гладкі, пікантні, елегантні форми кузова новинки викликають хвилюючі емоції і дарують відчуття динаміки».
Зовні масивні колеса створюють врівноважені лінії лаконічних структурованих боковин автомобіля. Великі вентиляційні отвори крил відкривають верх шин, а ідеально інтегровані дзеркала дарують враження безперешкодного проходу повітря крізь автомобіль.
Без антикрила: нові правила для гіперкарів – новий потенціал для вдосконалення конструкції
Дрібні, але важливі деталі завершують вигляд задньої частини PEUGEOT 9X8: наприклад, фірмові ліхтарі у вигляді «слідів від кігтів». При цьому самі ліхтарі обрамляють широкий дифузор, над яким написано «нам не потрібно заднє крило». Так-так, саме так: геть антикрило!
Заднє антикрило вперше було помічено в гонці “24 години Ле-Мана” на моделі Chaparral 2F в гонці в 1967 році. І ось перший приклад за півстоліття, коли використання заднього антикрила ставиться під сумнів. Інноваційна задня частина гіперкара PEUGEOT 9X8 є результатом ретельних аеродинамічних досліджень команди інженерів PEUGEOT Sport і дозволяє обійтися без антикрила.
Відмова від заднього антикрила надала повну свободу для створення такого обтічного силуету, якого не бачили вже кілька десятиліть. Дійсно, працюючи пліч-о-пліч зі своїми колегами-інженерами, дизайнери максимально використовували можливість створити гармонійне поєднання динамічних і скульптурних форм, які утворюють чисту широку поверхню між виступаючими колісними арками.
Надефективний гібридний силовий агрегат
З моменту заяви Бренду PEUGEOT (вересень 2020 року) про свою участь в гонках на витривалість в рамках нового класу «гіперкар», завод в Версалі максимально швидко працював над створенням новинки PEUGEOT 9X8. І новий автомобіль отримав дуже оригінальну конструкцію – з гібридним силовим агрегатом!
Як і планувалося спочатку, для приводу задніх коліс використовується 2,6-літровий бі-турбо двигун V6 потужністю 500 кВт (680 к.с.), Який виконаний за схемою V6 з 90-градусним розвалом половинок блоку. Цей бензиновий двигун внутрішнього згоряння є частиною гібридної системи PEUGEOT HYBRID4 і вже накочує тестові кілометри з квітня місяця. Тим часом, для приводу передніх коліс використовується окремий електромотор потужністю 200 кВт, який також може працювати як генератор.
Секвентальная 7-ступінчаста коробка передач і тяговий акумулятор гібридної системи вже знаходяться в процесі зборки відповідно до графіка випробувань і перевірок. Потужна інноваційна високовольтна (900 В) акумуляторна батарея розроблена спільно фахівцями підрозділу PEUGEOT Sport і компанії Saft (дочірня компанія Total Energies).
Гонка в Ле-Мана – як лабораторія для Бренду PEUGEOT
Крім аеродинамічних, механічних і електронних характеристик, новинка демонструє великий інженерний досвід Бренду PEUGEOT в створенні надійних автомобілів. Надійність і витривалість – ось, що критично важливо в безкомпромісному світі гонок на витривалість.
А гонка “24 години Ле-Мана” – це, без сумніву, одна з найвідоміших і культових подібних заходів. Загальна дистанція в 5 400 кілометрів, які машини долають по ходу гонки всього за одну добу, близькі до дистанції повного сезону гоночної серії “Формули-1. Тому в разі гонки «24 години Ле-Мана» ефективність і надійність техніки мають життєво-важливе значення для підсумкової перемоги.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: