in

Michelin покаже 653-сильний гоночний водневий автомобіль GreenGT MissionH24 LMPH2G на фестивалі швидкості в Гудвуді

Інноваційний водневий гоночний автомобіль для участі в перегонах на витривалість – MissionH24 – LMPH2G – дебютує у Великобританії на цьогорічному Фестивалі швидкості в Гудвуді.

Гонщик вийде на всесвітньо відомий підйом на гору, і його демонструватимуть на сцені Michelin Supercar Paddock кожного дня протягом чотириденної події.

LMPH2G являє собою значний технологічний розвиток, підтриманий партнерами Michelin та виробником водневих паливних елементів Symbio – спільним підприємством між Michelin та Faurecia.

H24 має визначні результати на багатьох світових змаганнях на витривалість, включаючи 24 години Ле-Мана.

Його водневий паливний елемент з чотирма стеками забезпечує живлення чотирьох електродвигунів, створюючи загальну потужність 653 к.с. Ця потужність, в поєднанні з полегшеним шасі автомобіля та аеродинамічними характеристиками, надають йому максимальну швидкість, що перевищує 300 км/год, водночас дозволяючи йому підтримувати довговічність та керованість, що очікуються від висококласного гоночного автомобіля.

Разом із GreenGT H24, Michelin представлять свою революційну гоночну шину, що складається з 46% екологічно чистої сировини, включаючи перероблену сажу з вичерпаних шин, апельсинову та лимонну цедру, соняшникову олію, соснову смолу та перероблену сталь з упаковки.

Michelin пообіцяв виготовляти всі свої шини на 100% стійкими матеріалами до 2050 року – а до 2030 року 40% усіх матеріалів, що використовуються в шинах у всій групі, будуть стійкими. Тепер Michelin використовуватиме змагання на витривалість як лабораторію, щоб пришвидшити розробку стійких, високоефективних шин.

Пейман Сабет, віце-президент з розвитку бізнесу в Michelin Europe North, сказав:
“Партнерство з GreenGT H24 підкреслює потяг Michelin до інновацій, і це ідеальний транспортний засіб, що має 46% стійких шин Michelin. Обидва новаторські розробки поважають прихильність компанії до стійкості, без шкоди для продуктивності. Ми раді представити MissionH24 на фестивалі швидкості в Гудвуді і справді раді, що шанувальники зможуть спостерігати, як це відбувається на пагорбі”.

У поєднанні з батареями водневі паливні елементи будуть використовуватися для збільшення дальності та розвитку зелених далеких та міських подорожей. Компанія Symbio націлилася на виробництво 200 000 паливних елементів на рік до 2030 року.

У 2018 році організатор Ле-Мана Automobile Club de l’Ouest та фахівець з електроводню GreenGT оголосили, що в 2024 році вони випустять водневий клас автомобілів (ініціатива, спільно відома як MissionH24).

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Опубліковані перші фото “вбивці” Tesla Model S: яким буде електричний седан Nio ET7

Новий гібридний гіперкар Peugeot 9х8 лишився заднього антикрила: всі деталі