Налагодити виробництво акумуляторів в Європі французам допоможе китайська компанія Envision AESC.
До кінця десятиліття французька марка Renault планує перевести на електротягу 90% модельного ряду та випускати в Європі близько 1 млн електромобілів. Для здійснення цих планів компанії знадобляться батареї. За інформацією Bloomberg, їх виробництвом французи планують зайнятися спільно з китайською компанією Envision AESC та молодим французьким стартапом Verkor.
В сукупності, три підприємства, розташовані у різних локаціях Європи, забезпечать батареями 400 тисяч електромобілів на рік. Так китайська Envision AESC побудує батарейний завод у місті Дуе на півночі Франції, який буде запущений у 2024 році. Вже в перший рік підприємство випустить тягові акумулятори сукупною ємністю 9 гВт·год, а до 2030 року показник виросте до 24 гВт·год. До кінця десятиліття підприємство запеспечить робочими місцями 2500 осіб. Ще 2000 осіб будуть задіяні у суміжній інфраструктурі.
У планах Envision AESC збільшення обсягів щорічного виробництва батарей до 43 гВт·год та їх поставки іншим споживачам, окрім Renault. Будівництво заводу в Дуе обійдеться у $2,4 млрд, з них $200 млн готова компенсувати французька влада.
Батареї Verkor планують використовувати для швидкісних моделей електромобілів, включаючи марку Alpine. До кінця 2023 році стартап розраховує виробляти батареї сукупною ємністю до 16 гВт·год, з них – 10 гВт·год для Renault. До кінця десятиліття, коли обсяги виробництва досягнуто 50 гВт·год, Renault зможе претендувати вже на 20 гВт·год.
Зараз електромобілі марки використовують батареї південнокорейської компанії LG Energy Solution, але до 2027 року від них хочуть відмовитися та укласти угоду з ACC – ще одним виробником батарей, створеним за участю конкуруючого автоконцерну Stellantis.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий електромобіль Renault Megane E-Tech Electric випробовують в реальних умовах.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: