in

Доступно майже кожному: як французька фірма перетворює ДВЗ на електромобіль за 3-5 днів

Зменшення рівня шкідливих викидів та перехід на електротягу в наш час стали досить популярними в суспільстві й щодня знаходять все більше прихильників.

Однак перехід на електромобілі відбувається в певній мірі досить повільно.

Адже з моменту презентації концепту й до створення серійної моделі може пройти декілька років. а це, погодьтеся немало.

Вирішити цю проблему можна наступним чином – переобладнати автомобіль з ДВЗ на електромобіль. Саме на такий крок наважилася французька фірма Phoenix Mobility.

Компанія переобладнує автівки в рамках закону про гомологацію. Нещодавно Phoenix Mobility доставили переобладнаний Renault Kangoo до міста Гренобль.

“Ми – компанія, яка керується місією, – зазначив Антуан Десфере, співзасновник і керівник директора Phoenix Mobility. – Наша місія робить мобільність більш чистою та доступною. Ми зменшуємо викиди CO2 й вартість електромобілів, що є головною перепоною до переходу на електротягу. Ми прагнемо зробити електромобілі більш доступним й прискорити перехід на них, адже у нас залишилося небагато часу, якщо ми хочемо пом’якшити кліматичні зміни”.

Також в компанії встановили період окупності таких автівок. Найбільш яскраві приклади окупності наступні: 

  • Renault Kangoo: термін окупності становить близько 6 років проти 10 років, якщо ви купуєте новий EV;
  • Renault Master: окупність становить близько 4 роки проти 8,4 року, якщо ви купуєте новий EV;
  • Renault Trafic: термін окупності становить приблизно 2,8 року.

“Ці розрахунки базуються на поточній фактичній собівартості”, – підкреслили в Phoenix Mobility й додали, що час окупності в майбутньому буде зменшуватися.

Варто зазначити, що наразі спеціалісти Phoenix Mobility переводять автомобіль з ДВЗ на електротягу за 3-5 днів. Однак вже до наступного року вони планують удосконалити процес й робити автомобілі лише за один день.

Окрім того, в майбутньому компанія планує розширення – спочатку на всю Францію, а далі – й на всю Європу.

В Phoenix Mobility повідомили, що стандартні комплекти з перетворення для Clio та Kangoo обладнані акумуляторами ємністю 24 кВт/год. Однак за бажанням клієнти можуть замовити різні варіанти акумуляторів: на 18 і 24 кВт/год для Kangoo, 31 і 42 кВт/год для Trafic, та 31 і 63 кВт/год для Renault Master.

Уряд Франції, у свою чергу, вирішив підтримати такі компанії й виділив субсидію в розмірі 5 тисяч євро на переобладнання паливних транспортних засобів в електромобілі шляхом модернізації.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Renault ZOE наступного покоління отримає новий акумулятор ZE 50, який дозволить по циклу WLTP на одному заряді проїхати до 395 км.

За матеріалами: cleantechnica.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

BMW придбає акумуляторів для електромобілів на €2 мільярди у шведської компанії

Uber Comfort: сервіс запустив нову опцію для замовлення таксі в Україні