in

Ще один крок до повної автономності: виробники лідарів переходять на платформу NVIDIA DRIVE

Використовувати NVIDIA DRIVE у своїх системах планують Baraja, Hesai, Innoviz, Magna та Ouster.

Гнучкість тв універсальність NVIDIA DRIVE сприяла популярності платформи у розробників лідарів. Як повідомила в своєму корпоративному блозі компанія NVIDIA, вибір на користь платформи зробили Baraja, Hesai, Innoviz, Magna та Ouster.

Нещодавно ці компанії розробили свої пропозиції для запуску на платформі NVIDIA DRIVE. Створені ними датчики пропонують диференційовані можливості для виявлення об’єктів, як лідаром Innoviz, так і довгохвильовим датчиком Baraja з великим радіусом дії.

«Об’єднавши лідар Baraja Spectrum-Scan з рішеннями для сприйняття та обчислень від NVIDIA, наші клієнти можуть домогтися кращих результатів сприйняття транспортних засобів на ще більших відстанях. Ми вважаємо це вкрай важливим для забезпечення безпечної експлуатації автономних транспортних засобів на швидкістях шосе», – сказав Нік Ленгдейла-Сміт, віце-президент з розвитку бізнесу у Baraja.

Прокоментував співпрацю з NVIDIA і генеральний директор Innoviz Technologies Омер Кейлаф.

«Наше нове рішення InnovizOne тепер є на відкритій та гнучкій платформі NVIDIA DRIVE. Це забезпечить безшовну інтеграцію та масове впровадження нашого твердотільного лідару в автономну промисловість та інші можливості », – сказав голова ізраїльської компанії.

Основною перевагою NVIDIA DRIVE називають можливість на будь-якому етапі міняти тип, технічні характеристики та розташування відповідних датчиків, підвищуючи продуктивність процесу розробки. Також серед плюсів наявність власного віртуального середовища для симуляції різних дорожніх ситуацій та погодних умов.

Лідар – важливий компонент системи сприйняття автономного транспортного засобу. Цим терміном прийнято називати оптичні датчики, які використовують лазерне випромінювання інфрачервоного спектра для точного визначення відстані до навколишніх об’єктів. Одержувана «хмара точок» згодом обробляється за допомогою спеціалізованих процесорів та програмного забезпечення. Це дозволяє виділити різні типи об’єктів та перешкод навіть в умовах обмеженої видимості.

Як раніше повідомляв Autogeek, Mobileye розробить власні лідари для електромобілів, щоб зробити автопілот доступніше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Corvus об’єднався з Toyota і вироблятиме системи з водневими паливними елементами для човнів

Три комплектації та запас ходу 256 км: електрокросовер Mazda MX-30 дістався японського ринку