in

Corvus об’єднався з Toyota і вироблятиме системи з водневими паливними елементами для човнів

Компанія Corvus Energy заявила про намір почати виробляти топ ливні елементи на водні, які будуть використовуватись в морських суднах.

Завод буде знаходитись в норвезькому Бергені, а ключовим партнером і поставником технологій масового виробництва топ ливних елекентів виступить Toyota.

З метою розробки та виробництва економічно ефективних PEM ( Proton Exchange Membrane) систем паливних елементів для міжнародного морського ринку Corvus очолює співпрацю з норвезькими партнерами Equinor, судновласниками Norled та Wilhelmsen, суднобудівною компанією LMG Marin, кластером морських чистих машин NCE та науково-дослідною установою Університету Південно-Східної Норвегії (USN).

Наразі партнери вже отримали на свої розробки 5 200 000 євро від державного агентства Innovation Norway.

Перша система на борту морського судна буде продемонстрована в 2023 році. Повна сертифікація продукту та його вихід на ринок очікується в 2024 році.

У своїй співпраці Corvus і Toyota будуть використовувати норвезький морський досвід та напрацювання в плані виготовлення паливних елементів одним з найбільших виробників світу, що має 30-річний досвід у цій галузі.

Контракт про партнерство між компаніями був підписаний 18 грудня 2020 року. Угода дає Corvus доступ до перевіреної технології паливних елементів, забезпечуючи при цьому масштабне виробництво та конкурентоспроможні ціни. В Норвегії подібне виробництво стане першим в своєму роді та глобально зміцнить позиції країни в плані декарбонізації судноплавства.

Інтерес до водню в судноплавстві зростає з кожним роком , а його використання дозволить до 2050 року зменшити викиди парникових газів на 50%. Допоможе прискорити перехід також і зниження вартості топ ливних елементів та розширення доступу до новітніх технологій.

“Додавання модулів паливних елементів до асортименту продукції є природним кроком для Corvus і просуває наше бачення бути провідним постачальником морських рішень з нульовими викидами. Технологія паливних елементів досягла рівня зрілості і наступним кроком стане розширення систем. Toyota займає перше місце в розробці і є безумовно найкращим партнером для нас”, – сказав генеральний директор Corvus Energy Гейр Бьоркелі.

“Декарбонізація неминуча, і в Toyota ми впевнені, що водень відіграватиме провідну роль у створенні кращого майбутнього як в екологічному, так і в економічному плані. Наша нещодавно створена група компаній Fuel Cell Business у Брюсселі з нетерпінням чекає співпраці з Corvus Energy та членами консорціуму, щоб запропонувати рішення для паливних елементів для морських застосувань”, – сказав директор бізнес-групи паливних елементів у Toyota Motor Europe Тібо Паке.

Проектуванням та сертифікацією системи морських паливних елементів, використовуючи при цьому технології Toyota, займеться окремий спеціалізований підрозділ Corvus. Разом з цим розроблятимуть і спеціальну систему управління судном, щоб правильно координувати роботу акумулятора та водневих паливних елементів для розумного використання енергії.

Нарощувати виробництво партнери планують за підтримки Norsk Hydro, Equinor, Shell та BW Group. Знаннями з водневої безпеки забезпечать USN та NCE Maritime CleanTech, а Equinor, Norled, Wilhelmsen та LMG Marin отримають досвід від поточних водневих проектів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Google Maps навчилися будувати маршрути з урахуванням наявності зарядних станцій

Ще один крок до повної автономності: виробники лідарів переходять на платформу NVIDIA DRIVE