in

Ізраїльський Mobileye розробить власні лідари для електромобілів, щоб зробити автопілот доступніше

Ізраїльський Mobileye розробить власні лідари для електромобілів, щоб зробити автопілот доступніше
A general view of a Mobileye autonomous driving test vehicle, at the Mobileye headquarters in Jerusalem, May 15, 2018. Picture taken May 15, 2018. REUTERS/Ronen Zvulun

Компанія Mobileye обіцяє розробити власний дешевий лідар, який дозволить знизити вартість автопілотів у рази.

Ізраїльська компанія Mobileye, яка нині належить транснаціональній корпорації Intel, розраховує до 2025 року розробити власний лідар, який дозволить забезпечити необхідний рівень безпеки технологій автопілотування та зробити автопілот доступніше. Про це повідомило агентство Reuters з посиланням на голову Mobileye Амнона Шашуа.

За словами Шашуа, лідар, який розробляє компанія, використовує технологію безперервної хвилі з частотною модуляцією. Він дозволить запропонувати автовиробникам компоненти для систем автономного управління, які будуть у рази дешевше нинішніх: кілька тисяч доларів замість кількох десятків тисяч. В цифрах, це близько $5000, тоді, як за підрахунками Mobileye «бюджетна роботизація» одного автомобіля з використанням лідарів американської компанії Luminar, яка випускає найдоступніші лідари у світі, обходиться $15-20 тисяч.

Ізраїльський Mobileye розробить власні лідари для електромобілів, щоб зробити автопілот доступніше

У свою чергу Luminar на сторінках того ж видання, пояснила, що існуючі лідари марки з запасом перекривають вимоги Mobileye як за ціною (менше $1000 за штуку), так і за технічними можливостями. Більш того, контракт з ізраїльською компанією передбачає співпрацю й після 2022 року.

Поки власного лідара у Mobileye немає, системи активної допомоги водієві, які компанія поставляє багатьом автовиробникам, спираються виключно на дані з камер і не забезпечують повної автоматизації управління. Для полегшення навігації у великих містах, Mobileye створює точні цифрові карти місцевості на основі інформації, одержаної з камер серійних автомобілів та прототипів. Наприклад, для оцифровки вулиць Мюнхена прототипу Mobileye з інженером за кермом знадобилося близько тижня.

Ізраїльський Mobileye розробить власні лідари для електромобілів, щоб зробити автопілот доступніше

Також повідомляється, що у 2022 році Тель-Авіві, Дубаї та Парижі розпочнеться комерційна експлуатація роботизованих таксі на основі компонентів Mobileye. Трохи пізніше роботаксі з’являться й на вулицях Тегу (Південна Корея).

Як раніше повідомляв Autogeek, повністю автономні серійні автомобілі з’являться через 10 років.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Ізраїльський Mobileye розробить власні лідари для електромобілів, щоб зробити автопілот доступніше
Електрофургони Rivian для Amazon вивели на тести: їх вдалося сфотографувати

Електрофургони Rivian для Amazon вивели на тести: їх вдалося сфотографувати

До 70 км на електриці: перший гібридний Kia Sorento встав на конвеєр

До 70 км на електриці: перший гібридний Kia Sorento встав на конвеєр