in

Зворотня сторона технологій: власники Tesla не змогли скористатися електромобілями через непрацюючий мобільний застосунок

Власники автомобілів Tesla зіткнулись з проблемами, які не дозволяли під’єднатися до електрокара за допомогою мобільного застосунку.

Люди подали сотні скарг на веб-сайті DownDetector.com, заявляючи, що вони не можуть користуватися своїми мобільними застосунками або з’єднатися з лінією обслуговування клієнтів Tesla. Один власник сказав, що він випадково зачинив ключі всередині машини і не міг її відкрити.

Роберт Фогт, власник Model S з Ен-Арбор, штат Мічиган, підтвердив, що його мобільний застосунок не працював близько 11:30 ранку за тихоокеанським часом. “Якщо ви не можете розблокувати машину та їхати, це проблема”, – сказав він.

Інші користувачі намагалися довести цю проблему до відома виконавчого директора Ілона Маск через Twitter.

Станом на полудень, скоріш за все, проблему було вирішено, як свідчить графік скарг на DownDetector.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla запропонувала клієнтам дешевший автопілот із меншим набором функцій.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В Україні запустили ще один онлайн сервіс для автомобілістів – перевірка посвідчення водія

Кінотеатр на колесах: IONIQ показав концепт електромобіля із величезним 77-дюймовим монітором в салоні