in

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

Найдинамічнішу модель Land Rover – Range Rover Sport – наділили низкою оновлень, а сучасну лінійку розширили новими ексклюзивними моделями. HSE Silver, HSE Dynamic Black та SVR Carbon Edition пропонують ще більше опцій та відображають новий крок у розвитку автоіндустрії. Актуальний HST отримує ще один потужний варіант двигуна з новим дизельним двигуном D350.

D350 – лише один із останніх 6-циліндрових дизельних двигунів Land Rover нового покоління. Вперше оснащені 48-вольтною м’якою гібридною (Mild Hybrid Electric Vehicle – MHEV) технологією з дизельним двигуном та отримали сертифікат RDE2. Нові двигуни замінять дизельні двигуни V6 і V8, доступні у варіантах D250, D300 та D350 – потужністю від 249 к.с. (183 кВт) до 350 к.с. (258 кВт). 

До палітри кольорів SV Premium Palette, яка забезпечує блискучі відтінки та атласне покриття, додали 8 нових кольорів. Зокрема, це Tourmaline Brown, Amethyst Grey-Purple та Petrolix Blue. 

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

Орієнтований на водія дизайн салону та елегантні деталі підкреслюють відчуття спортивної розкоші, а інтегровані функції мультимедійної системи Touch Pro Duo покращують взаємодію та підключення.

Креативний директор Land Rover, професор та офіцер Ордену Британської Імперії Джері МакГоверн, зазначив: «Range Rover Sport – це унікальне втілення продуктивності та потужного дизайну. Його вишуканий зовнішній вигляд свідчить про сучасність родини Range Rover, а серія унікальних естетичних деталей відзначає його спортивну природу. Це позашляховик, який привертає увагу».

У Range Rover Sport приваблює вишуканий дизайн, практичність та розкішний інтер’єр. Версія HSE Silver спроектована на основі щедро укомплектованого HSE, з низкою вишуканих елементів екстер’єру Shadow Atlas, тонованим склом та 21-дюймовими легкосплавними колесами чорного кольору з контрастним оздобленням Diamond Тurned. Представлений у 7 варіантах кольорів екстер’єру, разом із новими Lantau Bronze та Hakuba Silver, та 2 варіантами інтер’єру. HSE Silver вирізняється панорамним дахом, тонованим склом, охолоджуючим відділенням у передній центральній консолі та аудіосистемою Meridian Surround Sound System. Доступний з бензиновим або дизельним двигуном та силовою установкою плагін-гібрид P400e PHEV на окремих ринках.

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

Новий HSE Dynamic Black спроектований на основі HSE Dynamic: оснащений пакетом оздоблення екстер’єру Black, 21-дюймовими легкосплавними дисками чорного кольору, тонуванням скла та повністю чорним салоном. Кольори кузова – Santorini Black чи Carpathian Grey – чудово поєднуються з контрастним дахом. HSE Dynamic Black/HSE Dynamic Stealth також має фіксований панорамний дах, стеля салону чорного кольору, аудіосистема – Meridian Surround Sound System у стандартній комплектації. 

Найвибагливіші клієнти оцінять ще одну версію Range Rover Sport – високопродуктивний SVR Carbon Edition 575 к.с. (415 кВт). Авто незмінно забезпечує переваги флагмана родини Range Rover Sport, окремі акценти підкреслені оздобленням із карбону. 

Унікальність версії Carbon Edition: ​​передня центральна секція капоту та передня вставка бампера оздоблені карбоном, цей же акцент зроблено навколо основної решітки радіатора та вентиляційних отворів. Інші деталі екстер’єру також отримали подібне карбонове оздоблення, разом із акцентами інтер’єру. Серед іншого – ексклюзивні накладки на пороги SVR Carbon Edition, карбонова кришка двигуна та 22-дюймові легкосплавні диски чорного кольору. 

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

Потужність та ефективність

Поряд із існуючими потужними бензиновими двигунами, є нові 6-циліндрові дизельні двигуни Ingenium. Порівняно з попередниками, вони більш плавні та ефективні. Нові рядні агрегати відповідають стандартам викидів СО2 у реальних умовах водіння. Наприклад, Крок 2 (RDE2) та Євро 6d – найновіші стандарти щодо викидів. Технологія м’якого гібрида 48 В (MHEV) підвищує спритність авто та економить пальне. Результатом став новий двигун Ingenium – один з найпотужніших та найчистіших дизельних двигунів у світі.

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

Новий дизельний двигун D350 прискорює позашляховик від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди. Завдячуючи крутному моменту в 700 Нм, швидка реакція залишається основою досвіду керування Range Rover Sport. Викиди CO2 становлять лише 237 г/км для найпотужнішого D350. Водночас від 6-циліндрового двигуна власники отримають потужність, до якої звикли з дизельними двигунами V8. 

Вдосконалений повний привід та пневматична підвіска Range Rover Sport постійно адаптуються до дорожніх умов, швидко реагуючи та забезпечуючи зворотній зв’язок із водієм. Водночас зберігається витонченість, на яку очікують клієнти. Легка алюмінієва конструкція кузова є ключовою особливістю позашляховика та забезпечує відомі сьогодні динаміку та керованість.

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

Технічні характеристики нової лінійки двигунів

Дизельні двигуни:

  • D250 – 249 к.с. (183 кВт), 3.0-літровий шестициліндровий м’який гібрид, 600 Нм крутного моменту при обертах від 1 250 до 2 250 об/хв
  • D300 – 300 к.с. (221 кВт), 3.0-літровий шестициліндровий м’який гібрид, 650 Нм крутного моменту при обертах від 1 500 до 2 500 об/хв
  • D350 – 350 к.с. (258 кВт), 3.0-літровий шестициліндровий м’який гібрид, 700 Нм крутного моменту при обертах від 1 500 до 3 000 об/хв

Бензинові двигуни:

  • P300 – 300 к.с. (221 кВт), 2.0-літровий чотирициліндровий двигун, 400 Нм крутного моменту при обертах від 1 500 об/хв до 4 000 об/хв
  • P400 – 400 к.с. (294 кВт), 3.0-літровий шестициліндровий, 550 Нм крутного моменту при обертах від 2 000 до 5 000 об/хв
  • P400e – 404 к.с. (297 кВт), 2.0-літровий чотирициліндровий PHEV, 640 Нм крутного моменту при обертах від 1 500 до 4 000 об/хв
  • P525 – 525 к.с. (386 кВт), 5.0-літровий V8 із наддувом, 625 Нм крутного моменту при обертах від 2 500 до 5 500 об/хв
  • P575 – 575 к.с. (415 кВт), 5.0-літровий V8 із наддувом, 700 Нм крутного моменту при обертах від 3 500 об/хв до 5 000 об/хв

Плагін-гібридний електричний P400e – це найефективніший Range Rover Sport, що може проїхати до 41 км у повністю  електричному режимі з нульовими викидами вуглецю. 

Бензиновий двигун Ingenium у 300 к.с. (221 кВт) поєднується з електродвигуном потужністю 105 кВт – для комбінованої потужності у 404 к.с. (297 кВт). Завдяки цьому досягається безкомпромісна продуктивність. Завдяки силовій установці PHEV, авто прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,7 секунди. Таким чином, споживання пального становить до 3,3 л/100 км, за тестами циклу WLTP.

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

Через стандартний кабель Mode 3 акумулятор можна зарядити менш як за 3 години: від настінної домашньої зарядки або на громадській зарядній станції.

Apple CarPlay та Android Auto виступають стандартними додатками для всіх моделей.

Самопочуття водіїв та пасажирів покращують системою іонізації повітря, тепер із фільтром PM2.5. Натисканням кнопки “Очистити” в інформаційно-розважальній системі сенсорного екрану, сучасні фільтри очищують повітря від часточок пилу, алергенів та запахів. Більш здоровий простір для релаксу пасажирів та комфортний для водія – ще одне досягнення у Range Rover Sport.

Як раніше повідомляв Autogeek, новий Range Rover Evoque тепер доступний із плагін-гібридною технологією (Plug-in Hybrid Electric Vehicle – PHEV). Технологія забезпечує видатну продуктивність: у повністю електричному режимі із запасом ходу до 66 км та викидами CO2 на рівні 32 г/км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів
«Слуги народу» намагаються переконати Шмигаля скасувати ДСТУ для шкільних автобусів

«Слуги народу» намагаються переконати Шмигаля скасувати ДСТУ для шкільних автобусів

Експерти склали рейтинг готовності країн до автономних автомобілів: повний перелік

Експерти склали рейтинг готовності країн до автономних автомобілів: повний перелік