in ,

Експерти склали рейтинг готовності країн до автономних автомобілів: повний перелік

Експерти склали рейтинг готовності країн до автономних автомобілів: повний перелік

Найбільша аудиторська компанія, учасниця “Великої четвірки” – KPMG – представила “Рейтинг готовності до автономних автомобілів”. У третій за рахунком редакції рейтингу країн перше місце зайняв Сігнапур, обігнавши Нідерланди – лідера двох попередніх щорічних рейтингів.


30 країн і юрисдикцій були оцінені по 28 різними параметрами, розділеним на чотири групи – політика і законодавство, технології та інновації, інфраструктура і прийняття споживачем. За методикою аудиторів, чим менша сума балів в кожній з груп – тим вище її цінність, де 1 – найвища оцінка, а 30 – найнижча. Оцінки в групах підсумовуються, щоб в результаті отримати сукупний бал для кожної країни.

КраїнаРейтинг 2020Рейтинг 2019Оцінка в 2020
Сінгапур1225.45
Нідерланди2125.22
Норвегія3324.25
США4423.99
Фінляндія5623.58
Швеція6523.17
Південна Корея71322.71
ОАЕ8922.23
Великобританія9721.36
Данія1021.21
Японія111020.88
Канада121220.68
Тайвань1319.97
Німеччина14819.88
Австралія151519.7
Ізраїль161419.4
Нова Зеландія171119.19
Австрія181619.16
Франція191718.59
Китай202016.42
Бельгія2116.23
Іспанія221816.15
Чехія231913.99
Італія2412.7
Угорщина252111.66
РФ262211.45
Чилі2711.28
Мексика28237.42
Індія29246.95
Бразилія30255.49
Як розподілились країни в рейтингу 2019 і 2020 років

Сігнапур отримав перше місце з такими балами:

  • політика і законодавство – 1
  • технології та інновації – 11
  • інфраструктура – 5
  • прийняття споживачем – 1

Нідерланди:

  • політика і законодавство – 3
  • технології та інновації – 10
  • інфраструктура – 1
  • прийняття споживачем – 7

Норвегія

  • політика і законодавство – 10
  • технології та інновації – 5
  • інфраструктура – 3
  • прийняття споживачем – 5

США

  • політика і законодавство – 6
  • технології та інновації – 2
  • інфраструктура – 9
  • прийняття споживачем – 6

Фінляндія

  • політика і законодавство – 4
  • технології та інновації – 8
  • інфраструктура – 11
  • прийняття споживачем – 2

Швеція

  • політика і законодавство – 15
  • технології та інновації – 6
  • інфраструктура – 8
  • прийняття споживачем – 3

Південна Корея

  • політика і законодавство – 16
  • технології та інновації – 7
  • інфраструктура – 2
  • прийняття споживачем – 10

ОАЕ

  • політика і законодавство – 8
  • технології та інновації – 22
  • інфраструктура – 4
  • прийняття споживачем – 4

Великобританія

  • політика і законодавство – 2
  • технології та інновації – 9
  • інфраструктура – 16
  • прийняття споживачем – 12

Данія

  • політика і законодавство – 12
  • технології та інновації – 15
  • інфраструктура – 10
  • прийняття споживачем – 8

Японія

  • політика і законодавство – 18
  • технології та інновації – 3
  • інфраструктура – 6
  • прийняття споживачем – 18

Канада

  • політика і законодавство – 9
  • технології та інновації – 13
  • інфраструктура – 13
  • прийняття споживачем – 13

Тайвань

  • політика і законодавство – 13
  • технології та інновації – 14
  • інфраструктура – 14
  • прийняття споживачем – 15

Німеччина

  • політика і законодавство – 7
  • технології та інновації – 4
  • інфраструктура – 19
  • прийняття споживачем – 21

Австралія

  • політика і законодавство – 17
  • технології та інновації – 17
  • інфраструктура – 12
  • прийняття споживачем – 9

Ізраїль

  • політика і законодавство – 19
  • технології та інновації – 1
  • інфраструктура – 25
  • прийняття споживачем – 11

Нова Зеландія

  • політика і законодавство – 5
  • технології та інновації – 19
  • інфраструктура – 20
  • прийняття споживачем – 14

Австрія

  • політика і законодавство – 11
  • технології та інновації – 16
  • інфраструктура – 7
  • прийняття споживачем – 24

Франція

  • політика і законодавство – 14
  • технології та інновації – 12
  • інфраструктура – 17
  • прийняття споживачем – 19

Китай

  • політика і законодавство – 21
  • технології та інновації – 20
  • інфраструктура – 22
  • прийняття споживачем – 16

Бельгія

  • політика і законодавство – 20
  • технології та інновації – 18
  • інфраструктура – 18
  • прийняття споживачем – 23

Іспанія

  • політика і законодавство – 23
  • технології та інновації – 23
  • інфраструктура – 15
  • прийняття споживачем – 17

Чехія

  • політика і законодавство – 22
  • технології та інновації – 25
  • інфраструктура – 24
  • прийняття споживачем – 22

Італія

  • політика і законодавство – 27
  • технології та інновації – 21
  • інфраструктура – 23
  • прийняття споживачем – 26

Угорщина

  • політика і законодавство – 25
  • технології та інновації – 24
  • інфраструктура – 21
  • прийняття споживачем – 28

РФ

  • політика і законодавство – 26
  • технології та інновації – 26
  • інфраструктура – 27
  • прийняття споживачем – 20

Чилі

  • політика і законодавство – 24
  • технології та інновації – 27
  • інфраструктура – 26
  • прийняття споживачем – 25

Мексика

  • політика і законодавство – 29
  • технології та інновації – 29
  • інфраструктура – 28
  • прийняття споживачем – 27

Індія

  • політика і законодавство – 28
  • технології та інновації – 28
  • інфраструктура – 29
  • прийняття споживачем – 30

Бразилія

  • політика і законодавство – 30
  • технології та інновації – 30
  • інфраструктура – 30
  • прийняття споживачем – 29

Як змінювались позиції країн в рейтингу за три роки його існування.

Експерти склали рейтинг готовності країн до автономних автомобілів: повний перелік
Картинка клікабельна, натисніть, щоб переглянути в повному розмірі

Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні встановили рекорд з тривалості поїздки на автопілоті електромобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Експерти склали рейтинг готовності країн до автономних автомобілів: повний перелік
3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

3,3 л/100 км: Range Rover отримав лінійку гібридних дизель-електричних двигунів

Mobileye дозволили тестувати автопілот на німецьких дорогах зі швидкістю до 130 км/год

Mobileye дозволили тестувати автопілот на німецьких дорогах зі швидкістю до 130 км/год