in

Завдяки “чужим” акумуляторам: електричний кросовер BMW iX отримав запас ходу у майже 1000 км

Компанія з виробництва акумуляторів Our Next Energy (ONE), що базується в Мічигані, у партнерстві з баварським автовиробником продемонструвала вражаючі можливості своєї технології. У компанії повідомили, що BMW iX, оснащений новими батареями, досяг вражаючого запасу ходу у 978,6 км за циклом тестування WLTP.

Це майже удвічі більше у порівнянні зі стандартною батареєю електричного кросовера, що забезпечує машині пробіг у 560 км. Фактично, це майже на одному рівні з вражаючою дистанцією, яку подолав аеродинамічний концепт Mercedes EQXX під час його початкового рекордного випробування дальності.

Кросоверу BMW вдалося проїхати майже 1000 км на одному заряді завдяки технології комбінованих батарей Gemini від ONE. Як випливає з назви, він поєднує в собі безпечні літій-залізо-фосфатні елементи для коротших поїздок з елементами високої щільності без анодів для тривалих поїздок.

У той же час комбіновані батареї використовують на 20 відсотків менше графіту та на 60 відсотків менше нікелю та кобальту, ніж літій-іонні елементи, створюючи більш екологічну батарею.

“Електромобілі отримають масове впровадження, коли вони пропонуватимуть достатній запас ходу, щоб люди почувалися комфортно, маючи електромобіль, як єдиний транспортний засіб. Акумулятор Gemini довів, що може подвоїти запас ходу електромобілів і подолати найбільшу перешкоду для електрифікації”, – сказав Муджіб Іджаз, генеральний директор і засновник ONE.

Тепер, коли ONE довів ефективність своєї технології, стартап прагне вдосконалити батареї, щоб підготувати їх до серійного виробництва.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, перший електромобіль спортивного підрозділу баварського бренду отримає назву BMW iM3.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Нові електромобілі Geely та Changan отримають змінні батареї від Nio

Відео дня: у США відкрили першу дорогу, що вміє заряджати електромобілі під час руху