Лише через тиждень після того, як Nio уклав партнерство з Changan аби дати доступ до своєї технології та мережі заміни батарей, компанія уклала новий договір з Geely щодо подальшого розвитку станцій заміни батарей.
Обидві компанії будуть партнерами у спільній розробці двох стандартів заміни акумуляторів для легкових та комерційних електромобілів, а також у створенні електромобілів, які сумісні з системами заміни акумуляторів. Крім того, Nio та Geely створять уніфіковану операцію заміни акумуляторів, ефективний механізм управління ресурсами акумуляторів, і розширять масштаб заміни акумуляторів, відкривши його для більшої кількості власників електромобілів.
“NIO та Geely поділяють глибоке розуміння принципу заміни акумуляторів і присвятили себе інвестиціям у технологію заміни акумуляторів для приватних авто і комерційних машин, маючи багатий досвід у сфері обслуговування та операцій із заміною”, – заявив голова правління та виконавчий директор Nio Вільям Лі.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/12/niopowerswap_01-1024x682.jpg)
На відміну від Changan, який наразі не має мережі заміни акумуляторів, Geely також поділиться власним досвідом. Компанія вже має 300 діючих станцій заміни акумуляторів, і хоча це менше, ніж 2100 постів у Nio, Geely раніше зобов’язалася створити 5000 станцій заміни для електромобілів у всьому світі до 2025 року. Компанія продовжить розбудовувати власну мережу, одночасно співпрацюючи з Nio.
“Як один із найбільш інноваційних методів підзарядки електромобілів, майбутній розвиток технології заміни акумуляторів потребує спільних зусиль усіх сторін галузі для її просування”, – додав засновник і голова Geely Ерік Лі.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, розсекречено новий бюджетний електрокросовер Geely Geometry E Firefly за $11 000.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: