in

Заряджається за 5 хвилин: розкриті подробиці про перший серійний електромобіль з 900-вольтною бортовою системою

Перший серійний електромобіль з 900-вольтною бортовою системою зійшов з конвеєра. Інноваційну платформу отримав електромобіль NIO ET9. Зазначається, що нова архітектура від китайського виробника електромобілів дозволяє машині отримати енергію, якої вистачить на 255 км пробігу, лише за п’ять хвилин.

Вперше ET9 був представлений у грудні. Відомо, що NIO укомплектував розкішний електромобіль найновішими технологіями.

У компанії стверджують, що завдяки новій архітектурі електродвигуни спереду та ззаду менші та на 30% легші. Водночас менші блоки забезпечують більше внутрішнього простору.

NIO ET9 стане першим електромобілем, у якому буде використовуватися синхронний електродвигун W-Pin на 925 вольт з постійними магнітами. При вазі всього у 79 кг силова установка забезпечує щільність потужності 4,3 кВт/кг, що, за словами NIO, є найвищим серед сучасних серійних електродвигунів. Передній двигун має питому потужність на рівні 2,6 кВт/кг.

Новий електромобіль від NIO також оснащений модулем живлення з карбіду кремнію на 1200 В з питомою потужністю 1315 кВт/л. Він може витримати понад 300 000 циклів живлення. Батарея також отримала систему рідинного охолодження, яка збільшує пікову безперервну потужність силової установки електромобіля на 20%.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, NIO готує окремий бренд електромобілів, що створюватиме машини для родин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Отримає і електричну версію: Citroen показав кросовер Basalt Vision для ринків, що розвиваються

Де продаються якісні акумулятори українського та іноземного виробництва