in

Заощадить мільйони доларів: Ford може прибрати зі своїх машин важливу електронну систему

Компанія Ford розглядає можливість відмовитися від частини пакета допомоги водієві Active Park Assist, який він представив понад десять років тому, щоб заощадити гроші в умовах інфляції та підвищити прибутковість.

Головний операційний директор Ford Кумар Галхотра сказав, що лише кілька людей зі ста використовують функцію допомоги при паралельному паркуванні та, на його думку, компанія може сміливо видалити її, щоб заощадити гроші.

“Тож одним із прикладів є функція автоматичного паркування, яка дозволяє клієнту паралельно паркуватися автоматично. Дуже, дуже мало людей користується нею, тому ми можемо видалити цю функцію. Це близько 60 доларів на автомобіль”, — сказав Галхотра.

Він також додав, що відмова від цієї функції може заощадити для Ford 10 мільйонів доларів на рік. Функція допомоги при паралельному паркуванні є частиною набору технологій допомоги водієві Ford Active Park Assist, що була представлена ще у 2009 році.

Active Park Assist, тепер у версії 2.0, все ще пропонується на автомобілях Ford, як частина пакету Ford Co-Pilot360 – технології автономного водіння другого рівня.

У міру прогресу та розвитку технологій автовиробники впроваджують більше функцій, щоб підвищити цінність своїх автомобілів. Деякі автомобілі навіть можуть паркуватися самостійно без водія, але скільки технологій нам насправді потрібно і як часто середній водій ними користується?

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, перший електричний пікап Ford F-150 Lightning уже зʼявився в Україні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Без бензину та солярки не обійтись: Tesla збільшить мережу зарядок Supercharger в Ісландії за допомогою автозаправних станцій

В незвичному кольорі: спортивний електрокросовер Abarth 600e показали офіційно