in

З лайна і пластику: Hyundai навчився виробляти водень для автомобілів

Останнім часом корейський автовиробник підтвердив свою прихильність водневим технологіям, з особливим інтересом до того, як альтернативне паливо та штучний інтелект можуть бути використані для захисту навколишнього середовища.

На виставці CES 2024 Hyundai заявив, що водень є ключовим компонентом його дорожньої карти сталого розвитку, зазначивши, що це паливо можна використовувати для живлення трамваїв, суден, генераторів електроенергії та ін.

HTWO, компанія, що належить Hyundai і спеціалізується на водневих технологіях, відіграватиме значну роль у цій новій ініціативі. Автовиробник очікує, що до 2035 року через HTWO компанія буде споживати три мільйони тон водню на рік. Це дозволить компанії виробляти “зелену” сталь і чисту електроенергію.

Наразі Hyundai працює над створенням електролізера з полімерно-електролітною мембраною для виробництва зеленого водню. Нова розробка має бути готова в найближчі кілька років. Крім того, корейська компанія намагається перетворити забруднюючі речовини на чистий водень. Мова йде про переробку відходів, пластику і навіть гною та фекалій у біогаз.

“У Hyundai ми віримо, що наука і людяність – це дві сторони однієї медалі, передові технології також мають покращувати життя людей. Чистий водень має бути доступним для всіх, живити все та бути доступним всюди”, — сказав Джей Чанг, президент і генеральний директор Hyundai.

Hyundai Motor Company також має намір використовувати штучний інтелект і програмне забезпечення для створення “орієнтованої на користувача екосистеми мобільності”. У найближчому майбутньому, за словами бренду, транспортні засоби стануть машинами зі штучним інтелектом, які зможуть навчатися, покращуючи взаємодію з клієнтами.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Hyundai Kona отримав ефектний тюнинг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Потужністю 1000 сил: електричний кросовер Mullen Five RS показали офіційно

Водії більше не потрібні: Volkswagen навчив електромобілі паркуватись та заряджатись автоматично